  • 1. Data: 2013-03-01 12:54:43
    Temat: Zabrakło kas fiskalnych
    Od: Marek <k...@b...pl>

    W radio słyszałem, że zabrakło kas fiskalnych dla podatników którzy mają
    obowiązek ich stosowania od 1 marca. Gdzie można zapoznać się z wykazem
    działalności które zostały objęte tym obowiązkiem?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-03-01 21:14:23
    Temat: Re: Zabrakło kas fiskalnych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Mar 2013, Marek wrote:

    > W radio słyszałem, że zabrakło kas fiskalnych dla podatników którzy mają
    > obowiązek ich stosowania od 1 marca. Gdzie można zapoznać się z wykazem
    > działalności które zostały objęte tym obowiązkiem?

    Nie wiem, ale może trzeba szukać "przestały być zwolnione z tego
    obowiązku". Bo to tak właśnie działa - co do zasady każda sprzedaż
    dla OFnPDGoRR (:>) podlega rejestracji, a jedynie dopuszczono
    wyjątki.

    Jak Ci się chce, to porównaj poprzednią treść:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,32,32,1376,,
    20110101,rozporzadzenie-ministra-finansow-z-dnia-260
    72010-r-w-sprawie.html
    ...z aktualną (też znajdziesz na stronie gofinu)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2013-03-01 21:33:13
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    nie cofnięto znaczących zwolnień (nie ma przełomu na miarę wykreslenia zwolnień dla
    lekarzy i prawników)

    ale znacznie zaniżono limit zwolnienia z kwotowego bo (1) zmniejszono go z 40 na 20
    tysięcy a (2) on jest liczony teraz proporcjonalnie.

  • 4. Data: 2013-03-05 14:31:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Mar 2013 12:33:13 -0800 (PST), w
    <8...@g...c
    om>, Sebastian
    <z...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > ale znacznie zaniżono limit zwolnienia z kwotowego bo (1) zmniejszono go z 40 na 20
    tysięcy a (2) on jest liczony teraz proporcjonalnie.

    Proporcjonalnie do czego?

  • 5. Data: 2013-03-05 17:53:07
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-03-05 14:31, r...@k...pl pisze:

    20 tysięcy a (2) on jest liczony teraz proporcjonalnie.

    > Proporcjonalnie do czego?

    Do czasu jaki pozostało do końca roku. :)

    --
    spp

  • 6. Data: 2013-03-17 14:01:05

    Tue, 05 Mar 2013 17:53:07 +0100, w <kh57ti$k8e$1@news.task.gda.pl>, spp
    <s...@g...pl> napisał(-a):

    20 tysięcy a (2) on jest liczony teraz proporcjonalnie.

    > Do czasu jaki pozostało do końca roku. :)

    A to nie było tak zawsze?