  • Data: 2014-11-10 17:53:26
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu a podatek VAT.
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-10 o 16:57, cef pisze:

    > Takich z wykupem za 1% to nie ma, bo ktokolwiek uprawniony
    > weźmie, to i tak po 6 miesiącach sprzeda z zyskiem przy którym
    > nawet zawracanie sobie głowy VAT nie miało by sensu.

    Za 1% odkupuje ew tylko dotychczasowy leasingobiorca. Bo ma to
    zapewnione w umowie leasingu.

    > Kiedyś chciałem nabyć takie coś poleasingowe -
    > ale po podmiotach upadłych - nie spłącających -
    > trudnią się tym firmy córki/siostry tych leasigowych.

    To nie tylko pojazdy po 'upadłuch' podmiotach. Wiele firm nie interesuje
    wykup po zakończeniu leasingu. Wolą brac kolejne auto w leasing.

    > Oferty, które zostały dla zwykłego Kowalskiego są takie sobie,
    > łatwo znaleźć coś ciekawszego. Kiedyś byłem nawet na tym
    > parkingu (za Bielanami w stronę Kłodzka z Wrocławia)
    > ale tam już same takie zajechane stoją.

    Może po prosu dotychczasowi użytkownicy nie są zainteresowani odkupem
    auta z tego względu, że wiedzą że to szmelc jest.
    Albo po przejściach.

    > Wniosek: jak na każdym rynku - miód zbierają Ci
    > najbardziej zorientowani i blisko żłoba - dla gawiedzi, to tylko
    > opowieści o cud autach za 100zł zostają. Taka prawda.

    Większość nie jest głupia.
    Jak towar jest wart więcej niż jego cena, to odkupi go dotychczasowy
    leasingobiorca.

    --
    Pete