    Date: Mon, 10 Nov 2014 23:19:49 +0100
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż samochodu a podatek VAT.
    <545e1a9e$0$2858$65785112@news.neostrada.pl> <m3lisk$8ul$1@dont-email.me>
    <545e5ad5$0$11138$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1411082047070.3028@quad>
    <545f6f13$0$11134$65785112@news.neostrada.pl>
    <545f708d$0$18093$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3q1s5$ani$3@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <m3q7ki$s4p$2@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5460e074$0$2858$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3qqhu$g4o$1@node2.news.atman.pl>
    <5460fb60$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3r42m$phv$2@node2.news.atman.pl>
    <54611b5e$0$2852$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3rc6b$4cp$2@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2014-11-10 o 22:54, Pete pisze:

    > Ale o co Tobie chodzi?

    Ja też nie wiem o co Tobie chodzi.
    Okazja to okazja - jak jest auto "za pół darmo"
    w relatywnie w dobrej cenie, w dobrym stanie,
    to w pierwszej kolejności bierze je ktoś znajomy.
    Mnie tak firma od znajomego dealera kupiła
    kilkuletniego passata z niskim przebiegiem
    za cenę korzystną: nikt nie płakał i wszyscy zadowoleni.
    Taka oferta nie trafia po prostu na rynek.

    A już jak patrzę jak usiłujesz Liwiuszowi obok
    wyłożyć, że cena sprzedaży 1% nie ma związku z
    wcześniej zapłaconymi ratami, to nie wiem jak tłumaczyć.
    Chcesz na siłę traktować rzeczy podatkowo, że co innego
    dzierżawa a wykup jest bez związku.
    Kombinacji trochę jest w zależności od stanu samochodu
    i skali (dla danego podmiotu).
    Co zyskuje podmiot, który wziął w operacyjny auto
    za 123 tys (100plus VAT) - w kosztach utopił przez dwa lata 100tys,
    i teraz po pół roku może popchnąć ten wózek za
    cenę rynkową dwulatka?
    Tylko mi nie pisz, że nie można, bo przepisy, bo coś tam,
    od tego są pośrednicy.