  • Data: 2002-12-05 16:40:13
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu raz jeszcze...
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO nie - za takim stanowiskiem przemawiałyby:
    > +++
    > Art. 22c. Amortyzacji nie podlegają: [...]
    > 5) składniki majątku, które nie są używane na skutek zaprzestania
    > działalności, w której te składniki były używane; [...]

    KriS nie zaprzestał DG (chyba na 99,99%) i stąd moje wątpliwości.

    > IMHO nie, ale może jakiś doradca albo doświadczony księgowy
    > skomentuje :)

    Nie jestem ani doradcą ani księgowym, ino zwykłym przedsiębiorcą i po
    poszukiwaniach o których wspomniałem wczoraj, nie mogę NIE PRZYZNAĆ w
    tym miejscu racji Gotfrydowi. No patrzcie nie znalazłem na GS
    (przepraszam Cię Gotfrydzie za źle kojarzący sie niektórym być może
    skrót,ale jest to przypadkowa zbieżność) żadnego haka:-)))
    Jacek