  • 21. Data: 2007-04-27 09:59:58
    Temat: Re: Sprzedaż z DG do SC
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik t...@o...pl napisał:

    > Mi chodzi o stronę podatkową, bo cywilnoprawnie to ze wspólnikiem
    > się już dogadamy :)
    > Mogę więc sprzedać z DG do SC to i owo, wystawić fakturę, zapłacić
    > podatki i zrobione?
    > Mogę nawet nie dliczać VATu i nie wrzucać w koszy

    ale nie podlega ustawa podatkowym coś, co nie może być prawnie skutecznie
    i my o tym cały czas

  • 22. Data: 2007-04-30 13:55:52
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 21-04-2007 o 10:39:21 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

    > Myślę o sprzedaży majątku z mojej DG do SC której jestem
    > wspólnikiem. Czy poza stosowaniem cen rynkowych musze na coś uważać?
    >
    > W drugim kroku chcę uzyskaną kasę włożyć jako aport do tejże SC.
    > Kombinacja taka dlatego żeby nie robić aportu z majątku DG
    > ze względu na korekty VAT i inne możliwe kruczki o których ne wiem.

    Czyli co, najprościej przenieść majątek z DG do SC
    poprzez wizytę w komisie, i transakcję DG->komis->SC?
    5 min, 100zł prowizji dla komisu i po sprawie.
    Wyjdzie prosciutko i taniej niz porada u doradcy :)

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2007-05-14 10:22:10
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Znalazłem takie cos:

    ZD-G/415-2-1/05
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=67617&i_smpp_s_strona=1

    PBI-1/415/77/2004
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=61111&i_smpp_s_strona=1

    Także można robić sobie handelek pomiędzy DG i SC.
    Na wszelki wypadek piszę wniosek o wiążącą i jazzda :)

  • 24. Data: 2007-05-14 11:12:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 14 May 2007 12:22:10 +0200, t...@o...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > ZD-G/415-2-1/05
    > http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?
    p=1&i_smpp_s_dok_nr_sek=67617&i_smpp_s_strona=1

    p=1&i_smpp_s_dok_nr_sek=61111&i_smpp_s_strona=1

    > Także można robić sobie handelek pomiędzy DG i SC. Na wszelki wypadek
    > piszę wniosek o wiążącą i jazzda :)

    Zdaje się że podałeś 2 linki do formularza :)

    p. m.

  • 25. Data: 2007-05-14 11:40:29

    Dnia 14-05-2007 o 13:12:43 mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > p=1&i_smpp_s_dok_nr_sek=67617&i_smpp_s_strona=1

    > p=1&i_smpp_s_dok_nr_sek=61111&i_smpp_s_strona=1

    > Zdaje się że podałeś 2 linki do formularza :)

    Trzeba zrobić myk - najpierw wyszukujesz cokolwiek,
    a potem jeszcze raz tego linka wklejasz i już możesz się rozkoszować
    interpretacją :)