    From: ajt <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaz zwolniona
    Date: Fri, 08 Dec 2006 18:39:57 +0100

    turczy napisał(a):
    > Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli wszystko... Bo sprzedaż nieopodatkowana nie wymaga żadnych kosztów.
    > Ale jak znam życie zaraz beda się czepiac...

    No bo to nie jest takie oczywiste...
    Kupisz taki np. komputer na firmę i co?
    Nie będziesz z niego korzystał w _żaden_ sposób do obsługi tego ZW -
    choćby wydruk jakiegoś dokumentu dla klienta?
    A komórka firmowa? papier czy choćby jakiś długopis kupiony na fakturę?
    Czynsz?
    Samochód? - w koncu nawet jadąc nim do US złożyć deklarację używasz go
    do celów całej dzialalności.
    Właściwie wszystkie tego typu "ogólne" koszty działalności ponosisz po
    to, żeby cała działalność mogła funkcjonować, nie tyle ta "ZW" i nie da
    się tego sensownie rozdzielić.
    Andrzej