  • 1. Data: 2010-03-16 19:45:35
    Temat: Sprzedaż zwolniona z VAT a dokument sprzedaży (FV lub rachunek)
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Witam,
    jestem zarejestrowanym Vatowcem, ale w związku z tym, że działalność
    bazuje wyłącznie na sprzedaży usług zwolnionych z VAT (finansowe) pod
    koniec lutego złożyłem aktualizację VAT-R celem zwolnienia z
    konieczności składania co miesięcznych deklaracji VAT.
    Do tej pory wystawiałem FVAT ze stawką "zw", czy teraz po złożeniu
    aktualizaji VAT mam wystawiać rachunki czy nadal faktury?
    Pozdro

  • 2. Data: 2010-03-18 09:55:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2010, Ranger wrote:

> [...]
    > Do tej pory wystawiałem FVAT ze stawką "zw", czy teraz po złożeniu
    > aktualizaji VAT mam wystawiać rachunki czy nadal faktury?

    Odnoszę wrażenie, że powinieneś wyjaśnić jakie to pola zaznaczyłeś
    na deklaracji.
    Bo to, czy wystawia się f-ry czy rachunki, zależy od tego czy jest
    się podatnikiem zarejestrowanym.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-03-18 17:03:38
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > na deklaracji.
    > Bo to, czy wystawia się f-ry czy rachunki, zależy od tego czy jest

    Już mówię, na aktualizacji VAT-r na stronie 2 zaznaczyłem:
    "31. Podatnik będzie dokonywał (dokonuje) wysłącznie sprzedaży
    zwolnionej od podatków od tow i usł na podst art 43 ust 1 pkt 1-2, 4-15
    i art 82."

    Powiedziano mi że w przypadku kiedy w przyszłości pojawiła by się
    możliwość sprzedaży z VAT, nie muszę na nowo opłacać rejestracji tylko
    aktualizuję się na nowo.

    I teraz nie wiem czy w związku z tym mam wystawiać tylko rachunki czy
    nadal fvat ze stawką "zw".

    Pozdro,
    Ranger

  • 4. Data: 2010-04-02 11:36:49
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Ranger pisze:

> [...]
    >
    > Powiedziano mi że w przypadku kiedy w przyszłości pojawiła by się
    > możliwość sprzedaży z VAT, nie muszę na nowo opłacać rejestracji tylko

    Nadal wystawiam faktury ze stawką ZW oraz składam deklaracje VAT ale z
    kwotą 0 w polu podatku :)
    To już ustaliłem