  • Data: 2004-07-02 21:30:05
    Temat: Re: Środek trwały / Wyposarzenie a odliczenie VAT?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Jul 2004, Łukasz Góralczyk wrote:

> [...]
    [...]
    >+ > Firma swiadczy usługi informatyczne postanowiłem zakupić więc komputer
    >+ > w UE cena OK 1500euro na EuroNIP
    >+ > Jeśli dobrze wiem firma sprzedająca wystawia mi rachunek/fakture na 0%
    >+ > VAt'u. Vat powinnienem zapłacić w polsce i teraz pytanie...
    >+ > Czy mogę jakoś 'nie płacić tego vatu' wpisująć komputer jako
    >+ > wyposarzenie bądź środek stały(trwały)?
    >+ Wedlug mojej wiedzy nie - najpierw odprowadzasz podatek do US, a odzyskac go
    >+ mozesz kiedy naliczysz sobie VAT z wlasnej sprzedazy...

    Hm... jak w miesiącu zakupu S.T. będzie miał sprzedaż oVATowaną
    netto ponad 1 zł to chyba warunek do odliczenia spełni ?? ;)

    [...]
    >+ Na prawde IMHO potrzebujesz przynajmniej podstaw.

    ...to inna sprawa i zgoda. Ja zalecam zawsze 2000..3000 postów
    z grupy przeczytać *NA POCZĄTEK* :) (i ze zrozumieniem, a nie
    technologiami "czytaczy 5000 słów na minutę" !).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)