  • Data: 2004-05-28 17:02:29
    Temat: Re: Start jednoosobowej firmy
    Od: "mczuz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c957jc$cto$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Hmm.. pamiętaj jednak że zmienić US na Gdanski możesz jednym machnieciem
    > długopisu. US okresla sie wg. własciwości miejsca zamieszkania, które
    > jest calkowicie deklaratywne i wcale nie musi byc zgodne z
    > zameldowaniem. Nikt Cie nie zapyta czy faktycznie tam mieszkasz albo czy
    > masz na to jakies papiery. Skoro oświadczasz że tam Cię można zastac i
    > tam odbierasz poczte to US wierzy Ci na słowo.
    > Wypełniasz NIP-1 gdzie wpisujesz faktyczne miejsce zamieszkania w
    > Gdańsku i faktyczne miejsce zameldowania gdzie indziej. Składasz to jako
> [...]

    To znaczy, że mogę byc na stałe zameldowany w Giżycku, adres DG mieć w
    Giżycku a mieszkać na krzywy ryj w Gdańsku i tw Gdańsku odprowadzać podatek
    ???
    Z tego co się dowiedziałem jak zakładałem DG to musze się rozliczać tam
    gdzie mam firmę lub tam gdzie jestem zameldowany. Jestem w kropce.

    pozdr.
    mczuz