  • Data: 2006-02-04 10:47:34
    Temat: Re: Staż i rozliczenie roczne
    Od: "kula ;-\)" <nie_m@m_maila.com> szukaj wiadomości tego autora

    cim wrote:
    > Przychody ze stazu sa traktowane jako przychody z innego zrodla, wiec
    > nalezy je ujac w odpowiedniej rubryce w pit-37. Nalezy przepisac te
    > dane z informacji pit-11 przekazanej przez UP.

    Rozumiem - czyli rząd 5 w tabeli C.2. A co mam zrobić jeśli w PIT-11 nie ma
    wpisanych kwot uzyskania przychodu ?
    Stażyści nie odpisują sobie tego? czy mam pomnożyć kwotę miesięczną przez
    czas trwania stażu i wpisać - chociaż nie mam tego podanego w PIT-11?

    > Mozna tez sciagnac sobie darmowy program do wypelniania zeznan.

    Pisząc o 'samodzielnym' wypełnieniu PIT-37 miałem właśnie na myśli
    'wpisanie' odpowiednich kwot w odpowiednie rubryki w programie :)

    dzięki i pozdrawiam
    Paweł