  • Data: 2009-06-17 19:45:01
    Temat: Re: Strata czy nie strata - oto jest pytanie
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 12:25:07 +0200, SDD napisał(a):

    > Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale w sumie czego sie tu obawiac?

    Jak nie spojrzeć - masz rację. Przecież nawet to nie mój kłopot!
    Tłumaczę to więc empatią :)

    > Przeciez - nawet jesli nei uznaja tej straty, to do pierdla za to nie wsadza
    > :)
    Ale kasy żal... I jakby nie było, przy tej wysokości odliczonej straty to
    już nawet przestępstwo skarbowe. W przypadku więc tej księgowej jakiś
    kłopot by był. Chyba, że dałaby się dobrowolnie...?

    Moja babcia mawiała: jeszcze baran w d...e, a już mu zagródkę szykują ;)
    Poczekamy, zobaczymy ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna