  • Data: 2009-04-30 09:47:53
    Temat: Re: Straty z lat ubiegłych
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gtbki5$3b$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Rozumiem, że to co pracodawca wpłacił na ZUS nie mogę sobie odjąć, bo on
    > już to ujął w zaliczkach, które za mnie zapłacił?

    Oczywiscie - aczkolwiek w rozliczeniu rocznym mozesz to znow "poprzestawiac"
    zalezy jeszcze jak sie rozliczasz - jak progresywnym, to sie wszystko
    zsumuje na PIT-36. Jesli liniowym, to sobie mozesz czesc przerzucic z
    PIT-36L na PIT-37 lub odwrotnie, coby najwiecej skorzystac.
    Tak samo ze spolecznymi.

    Pozdrawiam
    SDD