    From: "Piotr" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Studencka umowa zlecenie vs. dieta na delegacji
    Date: Wed, 26 Jul 2006 11:33:40 +0200

    > Krótko i treściwie:
    > - jestem jeszcze studentką
    > - pracuję na umowę zlecenie od ca. roku, rozliczanie godzinowe
    > - firma wysyła mnie na delegację do Londynu
    >
    > Pytanie:
    > czy przysługuje mi dieta tak jak normalnemu pracownikowi (32funty, bo
    > nocleg firma załatwia) i jeśli tak to jak jest opodatkowana, jakieś
    > składki ("normalnych" nie płacę po studiuję) tudzież inne haracze na
    > rzecz państwa?

    Specem nie jestem, ale z tego co wiem... Jesli nie jestes pracownikiem firmy
    (a nie jestes majac umowe zlecenia), diety nie przysluguja. Mozna sie
    jedynie zastanawiac, czy nowe zadania wchodza w sklad podpisanej umowy i czy
    nie nalezy renegocjowac umowy. Firma powinna pokryc koszty zwiazane z takim
    wyjazdem (np. ceny biletow).

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz