  • 1. Data: 2006-07-24 11:13:21
    Temat: Studencka umowa zlecenie vs. dieta na delegacji
    Od: Liliana Ziolek <l...@c...com>

    Witam,
    Krótko i treściwie:
    - jestem jeszcze studentką
    - pracuję na umowę zlecenie od ca. roku, rozliczanie godzinowe
    - firma wysyła mnie na delegację do Londynu

    Pytanie:
    czy przysługuje mi dieta tak jak normalnemu pracownikowi (32funty, bo
    nocleg firma załatwia) i jeśli tak to jak jest opodatkowana, jakieś
    składki ("normalnych" nie płacę po studiuję) tudzież inne haracze na
    rzecz państwa?

    Z góry dzięki za odpowiedź :)
    Liliana

  • 2. Data: 2006-07-26 09:33:40
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

> [...]
    > nocleg firma załatwia) i jeśli tak to jak jest opodatkowana, jakieś
    > składki ("normalnych" nie płacę po studiuję) tudzież inne haracze na

    Specem nie jestem, ale z tego co wiem... Jesli nie jestes pracownikiem firmy
    (a nie jestes majac umowe zlecenia), diety nie przysluguja. Mozna sie
    jedynie zastanawiac, czy nowe zadania wchodza w sklad podpisanej umowy i czy
    nie nalezy renegocjowac umowy. Firma powinna pokryc koszty zwiazane z takim
    wyjazdem (np. ceny biletow).

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz