  • Data: 2004-07-07 13:01:04
    Temat: Re: Swiadczenie urlopowe za rok 2004
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "@la" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ccgqaa$4o2$1@fargo.cgs.pl...
    > Hmm... a czy ilość zatrudnionych osób ma znaczenie przy obliczaniu
    > świadczenia? Przy obowiązku wypłaty tegoż? Gdzie o tym piszą?

    Ilość zatrudnionych osób ma znaczenie przy obowiązku wypłaty świadczenia.
    Zarówno ilość osób jak i ilość tych osób w przeliczeniu na pełne etaty.

    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jn&a
    kt=nr16977369&ver=-1&jedn=-1
    Nie jestem tylko pewna, czy to jest ostatnia zmiana Ustawy o zakładowym
    funduszu świadczeń socjalnych w tym zakresie.

    Pozdrawiam
    Kasia