    From: "Bozoo" <z...@z...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: System Monitorowania Prac Sejmu
    Date: Mon, 21 Jun 2004 13:35:10 +0200

    Troche mnie, szanowny Kolego zle zrozumiales.
    Otóz masz moje pelne poparcie (choc ono niewiele znaczy).

    > Obyś się mylił.
    > domyślamy się z promotorem, że strona rządowa może być wyjątkowo przeciwna
    > systemowi, bo oni się cieszą jak są bezkarni.
    Wlasnie - dlatego obym byl w bledzie choc swiadom jestem rzeczywistosci.

    > Jeżeli chodzi o firmę prokom to zdanie na jej temat mamy już wyrobione.
    > Czy nie wiesz czy może oni robili www.sejm.gov.pl ?
    Nie mam pojecia kto to robil, ale skoro Copyright Kancelaria Sejmu
    to moze zatrudnili do tego celu jakiegos uczniaka (synka kogos) i im
    napisal.

    > :(((( Polska norma. I czy nie uważasz, że należy przynajmniej próbować coś
    > tym kraju zmienić?
    I tu jestem Ci winien przeprosiny - rób co mozesz a ja szczerze zycze
    powodzenia.

    > no nie po cholere, tylko po to, żeby wiedzieli, że nie mogą robić co im
    się
    > podoba.
    Z puntu widzenia obywatela slusznie piszesz. Z punktu widzenia
    parlamentarzysty
    po cholere. Ciezko bedzie to przeprowadzic ale byloby dobrze gdyby Ci sie
    udalo.

    > i tu mam takie pytanie, bo widzę, że chyba jesteś z tej samej branży co
    ja.
    Tak, ta sama tylko inna uczelnia. A swoja droga, fajne macie przce dyplomowe
    :)

    > Czy zgodnie z Twoimi informacjiami Sejm MUSI udostępniać dane w XMLu ?
    Pytaj u zródla, tego nie wiem. Zreszta czy oni cokolwiek musza?

    > Dostosowanie norm kraju do norm UE powinno jednak wymusić szybkie
    > uXMLowienie www.sejm.gov.pl
    Jesli masz czas, podejmij sie i tego :)

    PawelZ