  • 1. Data: 2004-03-26 18:40:19
    Temat: Szanowna pani M...
    Od: Bunio <o...@a...pl>

    Jak jeszcze raz przeczytam komentarz pewnej Pani na M która się bardzo
    "udziela" to mi się flaki powywracają !!!!!!!!!!!!!

    Czy nie nauczyli Pani kultury i szacunku .....
    proponuję do zerówki iść sobie

    Zawsze lubiłem tą grupę bo nie było tutaj bufonów jak na pl\.com\.os\.*
    albo coś w tym rodzaju

    A tutaj fajnie było a teraz ..ech szkoda gadać

    a moze Panią facet rzucił .... tudzież brak czegoś lub też coś się
    zbliża cooooooooooooooooooooooo ?????

    chyba nie po to pyta się na newsach aby dostać od przez kogoś wyśmianym

    KULTURY JĘDZO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    NO !!!!!!!!! ULŻYŁEM SOBIE

    AAAAAAAAAA i nie dotyczy to innych kobiet
    Pozdrawiam

    P.A.K

  • 2. Data: 2004-03-26 19:22:56
    Temat: Re: Szanowna pani M...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bunio,

    Friday, March 26, 2004, 7:40:19 PM, you wrote:

    > Jak jeszcze raz przeczytam komentarz pewnej Pani na M która się bardzo
    > "udziela" to mi się flaki powywracają !!!!!!!!!!!!!
    > Czy nie nauczyli Pani kultury i szacunku .....
    > proponuję do zerówki iść sobie

    [...]

    > a moze Panią facet rzucił .... tudzież brak czegoś lub też coś się
    > zbliża cooooooooooooooooooooooo ?????

    [...]

    > KULTURY JĘDZO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    A jeszcze całe 3 posty temu:

    ====8<====
    No dzięki Maddy jednak kobieca ręka działa uspokajająco na mężczyzn i
    łagodzi wojownicze obyczaje
    ====8<====

    > NO !!!!!!!!! ULŻYŁEM SOBIE

    Ja sobie też ulżę:

    *PLONK* warning, chamie!

    Smakowało?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-03-26 19:24:08
    Temat: [OT] Re: Szanowna pani M...
    Od: Jazzabell <j...@g...pl>

    Bunio:

    > Zawsze lubi?em tą grup? bo nie by?o tutaj bufonów jak na pl\.com\.os\.*
    > albo coś w tym rodzaju

    No, jeden juz jest...

    > KULTURY J?DZO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    NTG, FUT-> soc.culture.polish

    Izz

  • 4. Data: 2004-03-26 19:33:06
    Od: Bunio <o...@a...pl>

    > ====8<====
    > No dzięki Maddy jednak kobieca ręka działa uspokajająco na mężczyzn i
    > łagodzi wojownicze obyczaje
    > ====8<====

    Niestety wtedy się myliłem :-(

    > Ja sobie też ulżę:
    >
    > *PLONK* warning, chamie!

    i mam się tym przejąć ???

  • 5. Data: 2004-03-26 19:42:51
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "Bunio" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zbliża cooooooooooooooooooooooo ?????
    > chyba nie po to pyta się na newsach aby dostać od przez kogoś wyśmianym

    z jedzą sie nie zgadzam, z reszta i owszem TAK

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 6. Data: 2004-03-27 09:16:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Mar 2004, Bunio wrote:

    >+ Jak jeszcze raz przeczytam komentarz pewnej Pani na M
    [...]
    >+ A tutaj fajnie było a teraz ..ech szkoda gadać

    Widać to było DAWNO temu. Trzeba było częsciej zaglądać to byś
    się przyzwyczaił ;)

    Maddy, czy posty z adresu "Magdalena \"Maddy\"" <m...@t...pdi.net>
    z 1998 roku to też twoje ? Usiłuję sobie skalę zrobić kiedy to były
    dobre czasy...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-03-27 09:39:20
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Bunio wrote:

    > Niestety wtedy się myliłem :-(

    Teraz sie mylisz.

    Popatrz co ta "biedna kobieta" kombinuje.

    Podpisala umowe na rok ale w miedzyczasie wlasna dzialnosc
    zaczela przynosic takie dochody, ze che sie zwolnic.

    I zaczyna kombinowac..JAK TU ISC NA BEZROBOCIE...
    To sie kupy nie trzyma..

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-03-27 10:29:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Maddy, czy posty z adresu "Magdalena \"Maddy\"" <m...@t...pdi.net>
    > z 1998 roku to też twoje ? Usiłuję sobie skalę zrobić kiedy to były
    > dobre czasy...

    Moje, moje...
    Ales przegrzebał ;-))
    Ale '98 juz jest końcówka dobrych czasów.
    Może znajdziesz coś z alf.uni.torun.pl ... to były dobre czasy ;-)

    Maddy wydalo sie jaka stara

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2004-03-27 13:20:58
    Od: Bunio <o...@a...pl>

> [...]
    > zaczela przynosic takie dochody, ze che sie zwolnic.
    >
    > I zaczyna kombinowac..JAK TU ISC NA BEZROBOCIE...

    no cóż 400 zł / 2 000 000 daje 0,002 grosza przeżyję
    aaaaaaaa to może lepiej sobie rentę załatwić :-D

    Jak komuś brak odwagi ...... to nich się zastanawia

    ale tak ... tutaj się zgadzam .... ale .. profilaktycznie nie komentuję
    takich postów bo wtedy nawet MADDY musiała by się schować ze swoimi ....
    komentarzami i swoją uszczypliwością. Więc nie mrówię o takich tam

    Natomiast zdecydowanie denerwują mnie jej odpowiedz na tematy sensowne
    niesensownie przedstawione no bo ..... ludzie nie wiedzą nawet o co
    pytać a tu zaraz 2 wiadra pomyj się na nich wylewa.

  • 10. Data: 2004-03-28 23:44:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Mar 2004, Bunio wrote:
    [...]
    >+ no cóż 400 zł / 2 000 000 daje 0,002 grosza przeżyję

    Rozwiń, bo pora późna i nie mogę dojść co tam robią jakieś
    dwa miliony ?! :)

    pozdrowienia, Gotfryd