    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Szlag trafił kwartalne rozliczanie VATu :(
    Date: Fri, 23 Jan 2009 19:48:23 +0000 (UTC)

    Wojciech Bancer w <news:slrngnglvo.mt3.proteus@pl-test.org>:

    > http://www.gofin.pl/nowe_okno.php?id_temat_html=2864
    8&id_pismo=509&i=42
    > Tuszę, że art. 103. ust. 2a oraz co za tym idzie Art. 99 ust. 3 oraz Art
    > 2, ust. 25, czyli definicja małego podatnika.

    4. Podatnicy, o których mowa w ust. 3, mogą ponownie składać
    deklaracje podatkowe za okresy miesięczne, nie wcześniej jednak niż po
    upływie 4 kwartałów, za które składali deklaracje kwartalne, po
    uprzednim pisemnym zawiadomieniu naczelnika urzędu skarbowego
    _w terminie do dnia złożenia deklaracji podatkowej za pierwszy_
    _miesięczny okres rozliczeniowy,_ *jednak nie później niż z dniem*
    *upływu terminu złożenia tej deklaracji.*

    Ktos mi wyjaśni dlaczego to powyżej nie brzmi np.:

    4. Podatnicy, o których mowa w ust. 3, mogą ponownie składać
    deklaracje podatkowe za okresy miesięczne, nie wcześniej jednak niż po
    upływie 4 kwartałów, za które składali deklaracje kwartalne.
    Zmiana wymaga zawiadomieniu naczelnika urzędu skarbowego
    nie później niż z dniem upływu terminu złożenia deklaracji
    miesięcznej. Złożenie deklaracji uważa sie za zawiadomienie
    naczelnika...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]