  • 1. Data: 2003-05-17 19:53:24
    Temat: TERRORYZM, GLOBALIZM A POLSKIE SPRAWY
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com>

    Motto: trzeba myśleć, to nie boli!

    Atak na wieże WTC w Nowym Jorku to niewątpliwie szok dla całego
    cywilizowanego świata. I nie chodzi tu o ilość ofiar, ale o
    sam zbrodniczy pomysł. Chyląc czoło przed tragedią kilku tysięcy
    pracowników WTC i ich rodzin nie sposób zapomnieć o
    innych zaplanowanych zbrodniach w ostatnim stuleciu takich jak np.:
    zagłodzenie prawie 10 mil. ludzi na Ukrainie w ramach
    tzw. kolektywizacji wsi, krwawych jatkach reżimu Pol Pota, rzeziach
    całych narodów w Afryce Środkowej czy najnowszy
    pomysł ograniczenie populacji narodu polskiego do
    dwudziestu paru milionów.

    Samobójcze ataki na WTC zostały natychmiast okrzyczane jako akty
    terroryzmu światowego. Też tak początkowo
    myślałem, ale w miarę upływu czasu, napływu nowych informacji oraz
    analizy wydarzeń coraz więcej danych przemawia za tym,
    iż bardziej wygląda to na bezczelną prowokację! Prowokację zaplanowaną i
    uskutecznioną przez mafię złoczyńców rządzącą
    światem. Zdumiewa po prostu brak logiki w interpretacji tych wydarzeń i
    wprost nieprawdopodobny sposób szukania
    winowajców. Jurysdykcja amerykańska znana z przestrzegania zasad
    dochodzenia do prawdy a miedzy innymi z ustalenia
    motywów zbrodni oraz beneficjantów aktu zbrodni naraz odrzuciła swoje
    zasady i poszła po najmniejszej linii oporu. Jeszcze
    chyba nie zdążyły się definitywnie zawalić oba budynki a cały świat już
    był poinformowany, iż za tą zbrodnię odpowiedzialny
    jest Bin Laden i islamski fundamentalizm. I tu się rodzą wątpliwości!
    Trudno jest sobie wyobrazić, iż sam Bin Laden jak i jego
    doradcy nie zdawali sobie sprawy z tego, że takim aktem obracają
    przeciw sobie cały świat chrześcijański oraz wszystkie
    religie odrzucające przemoc z islamem włącznie!! A korzyści – żadne!
    Absurdalny brak logiki!

    W tym miejscu nasuwa się pytanie: jeśli nie Bin Laden i tzw. fanatycy
    islamscy to kto? Właśnie! Tu najpierw trzeba sobie
    uzmysłowić pewien ciąg wydarzeń światowych słabo akcentowanych przez
    światowe masmedia. Chodzi mi tu o
    przelewającą się od lat falę ataków różnych partyzantek islamskich, w
    różnych częściach świata na środowiska
    chrześcijańskie a katolickie w szczególności. Od Filipin przez Indonezję
    i Indie do Afryki! Skąd to się wzięło? Przecież to nie
    ma nic wspólnego z islamem, jako takim ani nie zostało spowodowane
    jakąkolwiek formą dyskryminacji muzułmanów przez
    chrześcijan! Odpowiedź nasuwa się jedna: było to przygotowanie świata
    chrześcijańskiego do zaangażowania się po stronie
    Izraelitów w ich wojnie ze światem islamskim! Efekt? Pseudo
    chrześcijański świat zachodni opanowany przez libertynów
    wydał wojnę (krucjatę?!) terroryzmowi islamskiemu, która bardziej
    wygląda na wojnę religijną aniżeli na walkę o słuszną
    sprawę a izraelici śmieją się w kułak! Oczywiście, nie mam tu na myśli
    całej żydowskiej diaspory lecz wyłącznie żydowskich
    patronów holokaust industry oraz speców od przekręcania kota ogonem.

    Skoro ani islam, ani tym bardziej katolicyzm nie mogą stanowić podstawy
    do nienawiści i podżegania do zbrodni to powstaje
    pytanie: czy istnieje jakaś ideologia lub religia, która może popychać
    fanatyków do tak nieludzkich zbrodni? Odpowiedź na to
    pytanie zaskoczy chyba wielu czytelników tego tekstu! W moim przekonaniu
    taką zbrodniczą ideologią jest bolszewizm a taką
    religią jest wojujący judaizm! Tenże wojujący judaizm ( wojujący od
    2000 lat z chrześcijaństwem) wypromował
    takie ideologie jak libertynizm, wolnomularstwo, komunizm i w końcu
    bolszewizm ukrywający się obecnie pod nazwą
    : globalizm!!! Tak, tak szanowny czytelniku – ten dziś propagowany
    globalizm to nic innego jak neobolszewizm albo inaczej:
    stary internacjonalizm!!! A co do tego ma wojujący judaizm? Przecież
    jest to religia głosząca mściwe zbawienie i
    utwierdzająca swoich wyznawców w przekonaniu, iż Bóg przyjdzie
    zniszczy, zabije i unicestwi wszystkie narody za wyjątkiem
    synów Izraela! To, że takim bogiem może być tylko Antychryst to
    chyba nie trzeba udowadniać. Żaden chrześcijanin
    takiego judaizmu nie powinien nazywać religią! Wątpiącym przypominam
    zapis z Pisma Świętego - słowa Jezusa skierowane
    do żydów odrzucających Jego naukę (J. 8 ,44) Wy macie diabła za ojca i
    chcecie spełniać pożądania waszego ojca. Od
    początku był on zabójcą i nie wytrwał w prawdzie, bo prawdy w nim nie
    ma. To ta właśnie religia zainstalowała bolszewizm
    w Rosji na początku ubiegłego stulecia i w Polsce po zakończeniu II-ej
    Wojny Światowej. To ta właśnie religia stworzyła
    imperium zła na wschodzie Europy jako system bezlitosnego terroru pod
    nadzorem NKWD a później KGB! Specjaliści od
    terroryzmu światowego jakoś dziwnie ostatnio zapomnieli gdzie są
    źródła i ośrodki dowodzenia tegoż terroryzmu! Żeby było
    śmieszniej to z masmediów dowiadujemy się, Putin przyjmowany jest w
    Brukseli z najwyższymi honorami a Bush traktuje go
    jako swego przyjaciela – znawcę problemów terroryzmu! Nie dziwota?

    Czy złapanie, osądzenie i skazanie Bin Ladena rozwiąże problem
    terroryzmu? Trzeba być idiotą, żeby w to uwierzyć albo być
    bezmyślnym medium podatnym na każdą bzdurę jaką wciskają ludziom w mózgi
    medialni terroryści. A jednak, jak wynika z
    przekazów medialnych 90% Amerykanów kupiło tą bzdurę i cieszą się
    niezmiernie, iż siły zbrojne USA mają okazję pozbyć się
    starych zapasów broni i urządziły sobie poligon artyleryjski i jak
    również doświadczalny w Afganistanie. Zwróćmy tutaj uwagę
    na to kto odnosi największe profity z tego nieludzkiego ataku na WTC?
    Chyba już całkiem wyraźnie widać, że to Moskwa i
    Izrael! Czym się różni strzelanie do ludzi jak do kaczek w ramach
    rozwiązywania problemu palestyńskiego od
    prowokacyjnego ataku na WTC? Niczym! I trzeba sobie wyraźnie powiedzieć,
    że problem terroryzmu światowego jest nie
    do rozwiązania jak długo poza wszelkimi podejrzeniami pozostają
    rzeczywiści twórcy tej opcji politycznej -wyznawcy i
    zwolennicy bezkompromisowego panowania nad światem! Trzeba również
    sobie zdać sprawę z tego, iż ten spektakularny
    terroryzm polegający na samobójczych atakach, porwaniach czy aktach
    sabotażu to tylko skutek innego, bardziej szerokiego i
    zło czynnego terroru ekonomicznego i medialnego bezlitośnie od lat
    stosowanego przez światową oligarchię finansową,
    która wchodząc w pełną symbiozę z mafią bolszewicką spod znaku KGB może
    teraz likwidować wszelkie przejawy oporu! I
    przez ten pryzmat warto popatrzeć na polskie sprawy i wyciągnąć stosowne
    wnioski.

    Polska jest chyba najbardziej dobitnym przykładem okrutnych skutków
    zastosowania terroru ekonomicznego i medialnego a
    także prawdziwych intencji wyznawców mściwego zbawienia oraz
    złoczyńców zdolnych do każdej zbrodni w pokonywaniu
    oporów na ich drodze do rządzenia całym światem! Beznadziejna, obecna
    sytuacja zarówno ekonomiczna jak i
    społeczno-polityczna w Polsce nie jest dziełem przypadku czy wynikiem
    błędów i wypaczeń. To ciąg konsekwentnych
    wydarzeń zmierzających do upodlenia polskiego Narodu oraz zniszczenia
    podstaw bytu Narodu i Państwa Polskiego!

    Przypomnijmy sobie podstawowe wydarzenia z historii bolszewizmu w
    Polsce (tak to trzeba nazywać!!!) na przestrzeni
    ostatnich 50-60 lat. Należy się cofnąć do końca lat 60-tych. Wtedy to
    Breżniew zaproponował Zachodowi biznes w postaci
    zagospodarowania Syberii. Nic z tego nie wyszło! Rok 1968 – to sławny
    finał przesiedlenia agentów sowieckich ze Związku
    Zdradzieckiego poprzez Polskę do Izraela!. Lata te to również intensywne
    prace nad planami inwazji układu
    Warszawskiego na zachodnią Europę. Zgodnie z leninowską sugestią, iż
    kapitaliści sprzedadzą nawet sznurek, na którym ich
    powiesimy postanowiono chyba wzmocnić te przygotowania zachodnimi
    kredytami. W tej kwestii najlepszym medium była
    Polska jako najbardziej liberalny kraj z tzw. demoludów. Ale na
    przeszkodzie stał tępy władyka Gomółka zdecydowany
    przeciwnik zadłużania się u kapitalistów! Aby go usunąć sprowokowano w
    1970r. tzw. wydarzenia na Wybrzeżu.
    Ogłoszono, że przemysł stoczniowy nie dostanie premii za IV kwartał, bo
    kontrahent, czyli Związek Zdradziecki nie chce
    uregulować należności za już odebrane statki a na dodatek zaplanowano
    podwyżkę cen żywności przed Świętami. Skutek był
    przewidywalny! Nastała era Gierka, czyli okres szaleństwa kredytowego
    we wszystkich chyba bankach świata. Nie byłoby to
    takie głupie gdyby było w Polsce spożytkowane. Jak dziś wiemy ponad 80%
    tych kredytów było od razu transferowane do
    Wielkiego Brata i innych zaprzyjaźnionych krajów takich jak np.:
    Libia, Irak czy Wietnam.

    W 1975 r. niespodziewanie przeprowadzono reformę administracyjną
    tworząc 49 województw. Po co? Aby rozbudować
    aparat represji i poczynić stosowne przygotowania do wprowadzenia stanu
    wojennego! W 1976 roku w Radomiu
    zarządzono pierwsze ćwiczenia praktyczne dla nowoutworzonych oddziałów
    ZOMO, ROMO i NOMO. Niech nikt nie
    wierzy w te bzdury o robotniczych protestach radomskich warchołów.
    To była kolejna bezczelna prowokacja w starym
    stylu. A była potrzebna, aby grupie łobuzów spod znaku KSS- KOR dorobić
    papiery opozycji demokratycznej! I tylko z
    tego powodu kilkuset mieszkańców Radomia przeszło przez ścieżki
    zdrowia i do tej pory nie uzyskali oni żadnej satysfakcji.

    Dziś już wiemy również (dzięki płk. Kuklińskiemu), iż rok 1980 miał być
    rokiem inwazji Układu Warszawskiego na Zachód
    a pretekstem miały być niepokoje w Polsce oraz zagrożenie dla idei
    socjalizmu w Europie. Jak by się potoczyła ówczesna
    historia Europy gdyby nie trudności(sic!) w Afganistanie to chyba
    tylko diabli wiedzą! Wiadomo też teraz, iż ta inwazja w
    grudniu 1981 r. była wykluczona.

    Przypomniano powyżej tylko niektóre przykłady terroru militarno -
    fizycznego dokonanego na Narodzie Polskim przez
    bolszewicką mafię. Jak się okazuje terror taki jest do zniesienia i do
    przecierpienia oraz nie musi powodować upadku ducha
    narodowego. Świadczą o tym dodatkowo inne narody jak np. afgański,
    kurdyjski czy czeczeński! Okazuje się, że najbardziej
    skutecznym terrorem zniewalającym całe narody jest terror ekonomiczno –
    psychologiczny, czego właśnie jesteśmy świadkami
    na przestrzeni ostatnich lat. Szczególnie perfidną formą terroru
    ekonomicznego jest zaplanowane bezrobocie, bo to w efekcie
    staje się legalnym terrorem ekonomicznym! Zwracając uwagę na tą formę
    terroru dopiero można zrozumieć skalę perfidii
    jego planistów oraz ohydną obłudę służalców noszących polskie nazwiska
    czasem nawet pięknie brzmiące.

    I tu znów wróćmy pamięcią do historii bolszewizmu w Polsce. Wprowadzenie
    stanu wojennego mało na celu nie tylko tzw.
    obronę socjalizmu i stanu posiadania mafii bolszewickiej, ale i kamuflaż
    negatywnych skutków zadłużania się w bankach
    światowych oraz przełamanie wszelkich oporów społecznych w trakcie
    zaplanowanego niszczenia polskiej gospodarki, między
    innymi przy pomocy:

    niepotrzebnego wprowadzenia kartek żywnościowych (polska gospodarka
    była samo wystarczalna),
    tworzenie spółek nomenklaturowych przejmujących zyski z
    przedsiębiorstw państwowych,
    wprowadzenie absurdalnych narzędzi ekonomicznych takich jak
    popiwek i dywidenda od środków trwałych,
    blokowanie inwestycji i drukowanie pieniędzy bez pokrycia w
    towarach i usługach itp.

    Tu warto zwrócić uwagę na perfidne, niejawne przywrócenie legalności
    przedwojennego Kodeksu Handlowego ( w
    ograniczonym jednak zakresie), na podstawie, którego tworzono spółki
    nomenklaturowe oraz tzw. przedsiębiorstwa polonijne.
    Tu tez ciekawostka! Zarejestrowanie przedsiębiorstwa polonijnego było
    uwarunkowane przyjęciem do spółki jakiegoś
    funkcjonariusza SB lub władz partyjnych! Ilu polonusów straciło majątek
    na tym biznesie? Plan ostatecznego zniszczenia
    podstaw bytu Narodu i Państwa Polskiego został przemyślnie
    zaprojektowany pod postacią tzw. transformacji ustrojowej, czyli
    pierestrojki zgodnie z tzw. ustaleniami okrągłego stołu. Tu trzeba
    zwrócić uwagę na dwa przewrotne, ekonomicznie
    absurdalne pociągnięcia zwane propagandowo planami Balcerowicza. W
    ramach tego pierwszego doprowadzono do ruiny
    większość polskich przedsiębiorstw pod hasłami konieczności likwidacji
    socjalistycznych molochów oraz małe jest piękne.
    Dziś jednak klice rządzącej wcale nie przeszkadzają zagraniczne molochy,
    które mogą sobie w Polsce działać na zasadzie
    hulaj dusza, piekła nie ma! W ramach tego drugiego skasowano pierwsze
    objawy ożywienia gospodarczego pod hasłem
    schładzania gospodarki! A czy ktokolwiek zauważył objawy
    przegrzewania się gospodarki jako podstawy do
    zastosowania tego narzędzia ekonomicznego?

    Wszystkie te działania terrorystyczne (tudzież cały szereg nie
    wymienionych) byłyby jednak mocno utrudnione gdyby nie
    zastosowany równocześnie terror psychologiczny ukryty pod poprawnymi
    politycznie hasłami: transformacji ustrojowej, czyli
    pierestrojki, liberalizacji gospodarczej, czyli anarchii, prywatyzacji
    czyli rozkradania i wyprzedaży oraz pluralizmu politycznego
    czyli przyklejenia chrześcijańsko – prawicowych etykietek starym
    bolszewickim agentom.

    Można by powyższe stwierdzenia szerzej rozwinąć i uzasadnić, ale nie taki
    jest cel tego tekstu. Jego celem jest zwrócenie uwagi
    na to, że tzw. atak terrorystyczny na WTC to drobny incydent (choć
    kuriozalna prowokacja) w stosunku do perfidnie
    zaplanowanego zniszczenia podstaw bytu Narodu i Państwa Polskiego i to
    (jestem o tym przekonany) przez te same ośrodki
    terroryzmu światowego, które jak dotąd o żadne niecne cele nie są
    posądzane! To nie jest wojna z terroryzmem. Jest to raczej
    wojna podjazdowa z katolicyzmem!!!!

    Ale jest w tym wszystkim pewna doza optymizmu na tle masowego ogłupienia
    tzw. narodu amerykańskiego, który szybko
    przełknął żabę w postaci konieczności wojny ze światem islamskim.
    Znawcy socjotechniki twierdzą, iż istnieje tylko zbiorowa
    głupota. Przykład amerykański to jeden z tego dowodów. Ale ja jestem
    skłonny postawić tezę o zaistnieniu wyjątku od tej
    zasady, czyli zaistnieniu przejawu zbiorowej mądrości Polaków! To prawda,
    że Polacy (w dużej części) dali się ogłupić
    nachalną propagandą przy okazji okrągłego stołu, tworzenia Komitetów
    Obywatelskich czy AWS oraz poprzednich
    wyborach prezydenckich. Już ostatnie wybory prezydenckie czy
    parlamentarne świadczą o tym, że jednak narasta
    zbiorowa mądrość Polaków. Świadczy o tym bardzo wstrzemięźliwa reakcja
    na nawoływania różnych
    chrześcijańsko-prawicowych autorytetów, gromko grzmiących hierarchów
    kościoła nie wykluczając. A przecież nie było
    żadnych działań propagandowych w tym kierunku! To – moim zdaniem – powód
    do optymizmu! Potrzebna jest tylko jakaś
    pozytywna myśl przewodnia stawiająca polskie sprawy z powrotem na
    nogi!!

    Wielu Polaków zadaje sobie pytanie: skąd to bezmyślne parcie do Unii
    Europejskiej prezentowane przez klikę rządzącą?
    Odpowiedź chyba jest prosta! Ci, co zawłaszczyli sobie Polskę mają pełną
    świadomość popełnionych zbrodni. Wiedząc o tym,
    że w obecnej sytuacji powoływanie się na kuratelę Wielkiego Brata jest
    nieaktualne starają się jak najszybciej wejść pod
    kuratelę Wielkiej Siostry (Unii Europejskiej). A że jest to replika
    niesławnej pamięci Związku zdRadzieckiego to widać już
    chyba gołym okiem! Dlatego też (dla własnego interesu) starają się
    maksymalnie zaangażować europejskie rekiny finansowe w
    rozgrabianie i przywłaszczanie polskiego Majątku Narodowego. A przecież
    każdy normalny człowiek powinien wiedzieć, że
    dobra zagrabione lub kupione od paserów podlegają rewindykacji nie tylko
    na podstawie prawa naturalnego czy
    prawodawstwa cywilizowanych systemów prawnych, ale i stosownych zapisów
    prawa międzynarodowego! Tych norm nie
    przestrzegają tylko zwolennicy mściwego zbawienia!!! W tej kwestii
    należałoby rozpocząć szeroką akcję uświadamiającą
    pazerne kręgi światowego biznesu.

    Należy po prostu pamiętać, że przyczyną zła na świecie nie są żadne
    izmy czy idee, lecz konkretni ludzie – złoczyńcy, którzy
    się tymi ideologiami posługują!

    Jerzy Tatol

  • 2. Data: 2003-05-17 20:30:21
    Temat: Re: TERRORYZM, GLOBALIZM A POLSKIE SPRAWY
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Motto: trzeba myśleć, to nie boli!

    To radziłbym Ci z niego jednak skorzystać.

  • 3. Data: 2003-05-17 21:15:12
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To radziłbym Ci z niego jednak skorzystać.

    jego boli i to bardzo, nie ma sensu karmić....

  • 4. Data: 2003-05-17 22:45:49
    Od: "mmm" <m...@w...pl>

    Grzegorz NIEDŹWIECKI
    Radny z okręgu II, z rekomendacji KW "Samoobrona RP"; wykształcenie średnie,
    student socjologii; Przewodniczący Komisji ds. Bezrobocia; członek Komisji
    Rewizyjnej; członek Komisji Ekologii i Rolnictwa

    hmm.. to już troszke o nim wiemy :)

  • 5. Data: 2003-05-18 08:13:32
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com>

    Użytkownik mmm <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ba6e2t$5du$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    > student socjologii; Przewodniczący Komisji ds. Bezrobocia; członek Komisji
    > Rewizyjnej; członek Komisji Ekologii i Rolnictwa

    Chcesz, to Ci wyślę całe c.v.

  • 6. Data: 2003-05-18 13:46:45
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Mówicie, "Samoobrona" -
    ach..........cha..............cha.........cha.......
    .........cha............
    .........cha......cha.................
    .....cha................cha...................cha
    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ba63o4$i5v$1@SunSITE.icm.edu.pl...

  • 7. Data: 2003-05-18 18:46:25
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>