  • 11. Data: 2002-04-03 21:35:21
    Temat: Re: Techniczne: Jak z NIPu US...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Wed, 03 Apr 2002 09:32:29 +0200, Maddy <m...@i...pl>
    napisałbył:

    >Na pewno. NIP jest raz na całe życie. Dotyczy to zarówno człowieka jak
    >i firmy. Ludzie mają potem NIP z takiego miasta, w jakim akurat
    >zamieszkiwali podczas pierwszej pracy.
    >A NETIA TELEKOM ma toruński NIP chociaz od dawna siedzibę ma w pod
    >Warszawą.

    A to mnie ktoś oszukał, że jak zmienię US to będę musiał te dupiate
    NIPy zmieniać... Dzięki za sprostowanie...

    Acha -- nadal nie wiem skąd wziąć ten spis po którym można
    zidentyfikować miejsce nadania.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-04-04 10:02:15
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Tako rzecze b...@u...agh.edu.pl:

    > Tzn. co jest nieprawdą. Przecież napisałem że nie ma takiej podstawy
    > prawnej, albo przynajmniej ja się z takowym przepisem nie spotkałem.
    > Czy też nieprawdą jest że tak są wydawane decyzje. Zapewniam Cię że takowe
    > są.
    Zapewniam Cie, ze nie wszystkie.
    Sam dla dwoch spolek cywilnych mialem 676 xxx-xx-xx i 676-xx-xx-xxx

    > I jeszcze jedno: dla samego numeru kreseczki nie mają znaczenia z tego
    > względu, iż numery NIP (nieważne czy dla os. fizycznej czy organizacji) to
    > są kolejne cyfry (9) uzupełnione cyfrą kontrolną czyli np.
    > 123456789...,123456790..., 123456791.... Cyfr kontrolnych nie chce mi się
    > wyliczać. Dodam tylko że co co ileś numerów jeden jest pomijany, ale
    > niestety nie wiem który i co ile :((

    nie szkodzi...

    > Skoro "pani" w US tak powiedziała... :-P

    No widzisz...

    Boguslaw

  • 13. Data: 2002-04-04 10:03:48
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Tristan Alder" [...]

    > A to mnie ktoś oszukał, że jak zmienię US to będę musiał te dupiate
    > NIPy zmieniać... Dzięki za sprostowanie...

    Moze zle Pan zrozumial...
    jak Pan zmieni US to trzeba zlozyc nowe FORMULARZE....
    "korekte" NUMER nip zostaje.

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-04-04 19:08:20
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zapewniam Cie, ze nie wszystkie.
    > Sam dla dwoch spolek cywilnych mialem 676 xxx-xx-xx i 676-xx-xx-xxx

    OK, jest to mozliwe, ponieważ jak napisałem na początku wątku, pierwwsze
    decyzje dla spółek były w formacie xxx-xxx-xx-xx, ale po jakimś niedługim
    okresie wszystkie są w formacie xxx-xx-xx-xxx i jest tak do dnia
    dzisiejszego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    Frank Herbert

  • 15. Data: 2002-04-04 19:08:22
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@i...pl:

> [...]
    > zamieszkiwali podczas pierwszej pracy.
    > A NETIA TELEKOM ma toruński NIP chociaz od dawna siedzibę ma w pod

    Wszystko się zgadza, ale pytanie dodatkowe: ile według was jest w Polsce
    osób którym wydano 2 numery nip???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Henry Louis Mencken

  • 16. Data: 2002-04-04 19:08:24
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Acha -- nadal nie wiem skąd wziąć ten spis po którym można
    > zidentyfikować miejsce nadania.

    Może napisz z prośbą do autora tamtego programu???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 17. Data: 2002-04-04 19:55:21
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

> [...]
    niedługim
    > okresie wszystkie są w formacie xxx-xx-xx-xxx i jest tak do dnia

    W Dz.U Nr16/99 poz.144 jest RMF w sprawie wykonania
    niektórych przepisów ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji
    podatników i płatników.
    Na formularzach zgłoszeniowych (załączniki do rozporządzenia)
    są kratki w różnych formatach dla
    osób fizycznych prowadzących/nie prowadzących i dla prawnych...
    Ale niby dlaczego US miałby sie do tego stosować :-))))
    Nigdzie nie jest napisane, że numer ma być nadany
    w takim zapisie jak na zgłoszeniu.
    Stąd takie "decyzje" w różnych formatach.

  • 18. Data: 2002-04-04 23:27:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego 4 Apr 2002 19:08:24 GMT, Budzik
    <b...@p...onet.pl> napisałbył:

    >Może napisz z prośbą do autora tamtego programu???

    Taaa... Na pewno da...
    Kurcze, mam poodobny problem z kodami pocztowymi. Też bym potrzebował,
    a np. Hoga chce za nie ponad 1000zł na rok :-(

  • 19. Data: 2002-04-05 18:59:08
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze c...@i...pl:

> [...]
    > Nigdzie nie jest napisane, że numer ma być nadany
    > w takim zapisie jak na zgłoszeniu.
    > Stąd takie "decyzje" w różnych formatach.

    Czy chcesz powiedzieć że jest w Polsce jakiś US który obecnie nadaje NIP
    dla organizacji w formacie xxx-xxx-xx-xx???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke

  • 20. Data: 2002-04-05 18:59:11
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@p...onet.pl:

    > Taaa... Na pewno da...

    :)), kto wie
    Przyznam się szczerze że ja mam coś takiego w pracy, natomiast nie mam
    możliwości wynieść tego w formie elektronicznej.

    > Kurcze, mam poodobny problem z kodami pocztowymi. Też bym potrzebował,
    > a np. Hoga chce za nie ponad 1000zł na rok :-(

    Jak byśznalazł którąś z tych baz to bardzo proszę o pamięć o mnie, też by
    mi się przydały.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim