  • 1. Data: 2006-08-23 18:34:40
    Temat: Telefon na karte a koszty???
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    Witam
    Czy jest mozliwosc wciagniecia w koszty DG uzupełnień
    do telefonow na karte, poniewaz nie posiadam telefonu na
    abonament-zarejestrowanego na firme?A niestety korzystam z tego telefonu w
    ramach swojej firmy.Dzieki z góry za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Annacor

  • 2. Data: 2006-08-24 06:50:51
    Temat: Re: Telefon na karte a koszty???
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Annacor wrote:

> [...]
    > abonament-zarejestrowanego na firme?A niestety korzystam z tego
    > telefonu w ramach swojej firmy.Dzieki z góry za odpowiedzi

    A dlaczegoby nie?

  • 3. Data: 2006-08-24 07:12:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    jureq wrote:

    > A dlaczegoby nie?

    Ale oczywiście zasilenia musisz kupować tam gdzie dają faktury.

  • 4. Data: 2006-08-24 16:37:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 23 sierpnia 2006 20:34
    (autor Annacor
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <eci73m$qq4$1@news.onet.pl>):

    > Witam
    > Czy jest mozliwosc wciagniecia w koszty DG uzupełnień
    > do telefonow na karte,

    Chodzi o automaty TPSA? Co to jest ,,telefon na kartę''?

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 5. Data: 2006-08-24 19:56:00
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    > Chodzi o automaty TPSA? Co to jest ,,telefon na kartę''?

    Chodzi o TAK TAK albo SIMPLUS,itp.Telefony ładowane przez karty na których
    są numery ktore doładowują konto w kasę.Krótko mówiąc.
    Annacor

  • 6. Data: 2006-08-24 21:01:54
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    > Chodzi o TAK TAK albo SIMPLUS,itp.Telefony ładowane przez karty na których
    > są numery ktore doładowują konto w kasę.Krótko mówiąc.

    LOL

    To się nazywa Pre Paid, tak na przyszłość. Mnie też trzącha jak ktoś mówi
    "na kartę".

    --
    morghul

  • 7. Data: 2006-08-25 14:35:43
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    > To się nazywa Pre Paid, tak na przyszłość. Mnie też trzącha jak ktoś mówi
    > "na kartę".

    A to ciekawe, bo nie ma w jezyku polskim okreslenia "pre paid"...

    joan

  • 8. Data: 2006-08-25 14:53:42
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 15:35:43 +0100, joan napisał(a):

    > A to ciekawe, bo nie ma w jezyku polskim okreslenia "pre paid"...

    Ale brzmi lepiej niż przedpłata ;-)

    Andrzej.

  • 9. Data: 2006-08-25 20:58:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 24 sierpnia 2006 21:56
    wasz znak: <ecl3o3$qou$2@news.onet.pl>):

    > Chodzi o TAK TAK albo SIMPLUS,itp.Telefony ładowane przez karty na których
    > są numery ktore doładowują konto w kasę.Krótko mówiąc.

    Aaa... ja widać jakiś jestem zbyt nowczesny :) Bo ja przedpłacam takie
    usługi przelewem :D Aczkolwiek karty z kodami chyba już wyszły z użycia, bo
    w sklepie widziałem, że kody są na takich paragonach generowane.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 10. Data: 2006-08-25 20:59:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 25 sierpnia 2006 16:53
    (autor Andrzej
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <p...@n...in.poland>):

    > Ale brzmi lepiej niż przedpłata ;-)

    Dlaczego? Niechęć polaków do ich własnego języka mnie przeraża.

    --
    Jego Ponurość Tristan