eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTelefony - sprzedaż na Allegro - Urząd Skarbowy i VAT do zapłacenia › Re: Telefony - sprzedaż na Allegro - Urząd Skarbowy i VAT do zapłacenia
    From: MiSSieK <m...@m...mm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Telefony - sprzedaż na Allegro - Urząd Skarbowy i VAT do zapłacenia
    Date: Wed, 29 Aug 2007 00:54:32 +0200

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Pisałeś wtedy na grupę?
    > Bo ze dwa przypadki tak "trafionych" chyba były opisywane.

    Tak to ja pisalem dwukrotnie jakis rok i poltora roku temu.

    Jedna osoba zasugerowala mi swoj pomysl, ktorym jest uzyskanie prawa do
    odliczenia VATu z FV dokumentujacych zakup handlowy- w świetle
    najnowszego orzecznictwa krajowego , a zwłaszcza ETSu
    ....moze jakies opinie w tym temacie?

    Jezeli komus mialoby pomoc w podobnej sprawie, to zamieszczam dodatkowo
    wszystkie protokoly, ktore ze mna spisali. Historia sprawy ma sie tak:

    16.05.2005 r. pierwszy raz mnie wezwali i spisali taki protokol:
    http://misssiek.klub.chip.pl/pro1.pdf

    14.12.2005 r. zlozylem im ewidencje sprzedazy tych 14 telefonow:
    http://misssiek.klub.chip.pl/ewi1.jpg

    31.01.2006 r. pierwsza decyzja o ktorej pisalem wczesniej
    http://misssiek.klub.chip.pl/dec1.pdf
    i odwolanie od tej decyzji http://misssiek.klub.chip.pl/odw1.pdf

    7.04. 2006 r. decyzja Izby Skarbowej o uchyleniu w/w decyzji
    http://misssiek.klub.chip.pl/dec2.pdf

    22.06.2006 r.spisali ze mna drugi protokol:
    http://misssiek.klub.chip.pl/pro2.pdf

    18.09.2006 r. trzeci protokol: http://misssiek.klub.chip.pl/pro3.pdf

    W miedzy czasie sie zameldowalem w W-wie, pozniej z powrotem w TM i
    10.08.2007 r. dostalem ostatnia decyzje:
    http://misssiek.klub.chip.pl/dec3.pdf

    MiSSieK
    GG: 3330909