eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTelefony - sprzedaż na Allegro - Urząd Skarbowy i podatek dochodowy › Re: Telefony - sprzedaż na Allegro - Urząd Skarbowy i podatek dochodowy
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Telefony - sprzedaż na Allegro - Urząd Skarbowy i podatek dochodowy
    Date: Thu, 22 Oct 2009 21:47:23 +0200

    On Sun, 18 Oct 2009, MiSSieK wrote:

    > Co ja w tym zeznaniu powinienem uwzglednic. Tylko te telefony? Czy moze
    > wszystko co sprzedalem ? Jak to wogole wyliczyc ?
    >
    > Co powinienem zrobic zeby znow mi nie naliczyli jakis wysokich kwot do
    > zaplaty ?

    IMVHO stanowisz doskonały przykład dla wszystkich, którzy powiątpiewają,
    że to podatnik "powinien" mieć w ręku dowody (wszelkie).
    Wychodzi, że US zaaplikował "powtórkę z rozrywki" - czyli na zasadzie
    "skoro sprzedaż z tego konta była gospodarcza, to policzymy wszystko,
    najwyżej podatnik się wybroni".
    Mam pytanie - czy w sprawie o VAT US dostał jakieś dane, że to były
    *używane* rzeczy, uzywane *przez Ciebie* w celach osobistych?
    I jeśli tak - czy masz kopię tego dokumentu, oraz dokument
    w którym zgodził się z tą oceną?
    (idzie o to, że można by się powołać argumentem "to już było
    przedmiotem postępowania").

    pzdr, Gotfryd