    From: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk <m...@c...org>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Tępą biurwę w US [bardzo długie i wkurwione]
    Date: Sat, 14 Jul 2007 22:40:58 +0200

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.pregierz.]
    Paszczak napisał:
    > Ale to nie koniec. "No a poza tym na fakturze jest napisane np. jakieś tam
    > urządzenie - sztuk 2. A na liście przewozowym jest napisane - kilogramów 3.
    > No i nie pasuje, więc nie będę mogła tego przyjąć jako potwierdzenia
    > odbioru." AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!
    !!!!!!!!

    Hmmm... US Sosnowiec?

    Generalnie zrób sobie druk o treści mniej więcej:

    Sprzedawca
    Firma Polska S.A.

    Kupujący:
    Firma Unijna A.S.

    Oświadczam, że towar zgodny z fakturą N oraz specyfikacją M został
    dostarczony do mnie.

    ...Jean Reno...

    A następnie przetłumacz klientowi, żeby takie coś Ci odesłał. Z
    pieczątką firmy i czytelnym podpisem. Pocztą, taką nieelektroniczną.

    Do takich się nie dopieprzają.

    > "Wie Pan, ja nie mogę podpisać się pod decyzję o zwrocie, jeśli nie mam
    > pewności, bo biorę za to odpowiedzialność". Jasne. Jak przyznajesz zwrot
    > należący się jak psu buda, to bierzesz odpowiedzialność. Jak nie przyznasz
    > tego zwrotu i trzeba będzie zwrócić po 5 latach z odsetkami i kosztami
    > sądowymi albo firma padnie i ludzie pójdą na bruk - to nie bierzesz
    > odpowiedzialności. Więc łatwiej ci nie podpisywać niczego.

    Składasz deklarację taką a taką, skoro nie chce jej przyjąć to piszesz
    pisemko, że prosisz o podstawę do nieprzyjęcia tej deklaracji. Może
    gadać, że nie musi tego przyjmować, to wtedy zapodajesz to na ichnie
    biuro podawcze czy coś podobnego, adresując na naczelnika.

    Ale to walka z wiatrakiem. I niestety, ale przyzwyczajaj się. Taka nasza
    niedola.

    Mi ostatnio zakwestionowali zwrot.

    Sprzedano towar X oraz części zamienne do towaru X. Jest:
    - Faktura
    - Specyfikacja
    - Potwierdzenie klienta na druku
    - Potwierdzenie przewoźnika
    (tak, tak, US Sosnowiec jest tak pierdolnięty, że mają być dwa
    potwierdzenia, bo przecież klient może łżeć jak klient, nie?)

    I teraz grand finale. Na potwierdzeniu przewoźnika stoi że, jest towar X
    3 kartony. Na specyfikacji jest, że towar X i częście do niego 3
    kartony. Na potwierdzeniu przewoźnika, że wg. specyfikacja Y.

    I te osły nie przyjęły, bo potwierdzenie przewoźnika jest nieprawdziwe.
    Bo przewoźnik, zlecany przez klienta wpisał tylko towar X, a nie towar X
    i części zamienne. Pal licho - że napisał, że przesyłka zgodna z
    specyfikacją Y.

    Ogólnie przeboje niesamowite są.
    --
    Witold Wladyslaw Wojciech Wilk mob:+48605066384/+48606124622 gg3211630
    prr: giant boulder'02@13kkm |ST-SO-SG| p...@g...com