    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Tępą biurwę w US [bardzo długie i wkurwione]
    Date: Tue, 17 Jul 2007 09:12:47 +0200

    Paszczak wrote:

    > Różni stali klienci :) Tj. część to grupa stałych odbiorców, a część
    > to losowi.

    To niewiele poradzisz.
    W sumie jeśli chodzi o ustawowo wymagane do WDT dokumenty,
    to kobieta ma rację (nie ja uchwalałem ustawę)
    Teraz to możesz próbować prowadzić wojnę urzędową na papierki:
    tzn na telefony reaguj pisemnie. Dawaj w pierwszym ruchu tylko wymagane
    ustawą minimum dokumentów. To trochę potrwa, ale ponieważ
    katalog dokumentów np przy WDT nie jest zamknięty (korespondencja, wyciągi
    itp),
    to jeśli faktycznie dokonałeś tej dostawy, to prędzej czy później to
    udowodnisz i
    zwrot dostaniesz. Może niepotrzebnie wnioskujesz o zaliczenie na poczet PIT?
    To dla nich więcej zachodu, bo musza konsultować z innym działem

    Musiałeś na początku coś zawalić: może byłeś niemiły ;-),
    bo trudno uwierzyć, żeby we Wrocławiu(?) w którymkolwiek
    urzędzie robili takie problemy.