  • 1. Data: 2004-01-30 19:18:51
    Temat: Termin PIT 28
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    Witam
    Wlasnie jutro uplywa termin jego skladania. Jesli jutro US jest
    zamkniety, to czy ostateczny termin jego zlozenia to dzien jutrzejszy,
    czy pierwszy pracowity po nim, czyli poniedzialek?
    Dzieki za wszelkie info.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-30 19:21:52
    Temat: Re: Termin PIT 28
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

> [...]
    > zamkniety, to czy ostateczny termin jego zlozenia to dzien
    jutrzejszy,
    > czy pierwszy pracowity po nim, czyli poniedzialek?

    Sorki, znalazlem watek z PIT-em 11. Jednak jesli mnie upewnicie - bede
    wdzieczny

  • 3. Data: 2004-01-30 19:27:41
    Od: Marek<b...@i...pl>

    poniedziałek !!!! zasada: jezeli termin zapłaty podatku, złożenia
    deklaracji przypada na dzień wolny od pracy, podatnik ma obowiązek
    dokonać tych czynności w pierwszym dniu roboczym przypadającym po
    dniu w którym upłynął termin. Zasada ta dotyczy wszelkich
    terminowych rozliczeń z fiskusem
    pozdrowienia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-01-30 19:33:39
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    > poniedziałek !!!! zasada: jezeli termin zapłaty podatku, złożenia

    Ufffff...!!!!
    THX
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-01-31 11:41:01
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Kical wrote:

    > jutrzejszy,
    >
    > Sorki, znalazlem watek z PIT-em 11. Jednak jesli mnie upewnicie - bede
    > wdzieczny

    Ten przepis dotyczy wszelkich deklaracji i jest w ordynacji podatkowej
    wlasnie w tym brzmieniu "wolny od pracy" a nie "swiateczny".

    W naszym kraju soboty na ogol siwetami nie sa,
    ale sa dniami WOLNYMI OD PRACY.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-02-01 02:44:43
    Od: "Ryszard G" <r...@S...op.pl>

    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

    > Ten przepis dotyczy wszelkich deklaracji i jest w ordynacji podatkowej
    > wlasnie w tym brzmieniu "wolny od pracy" a nie "swiateczny".
    >
    > W naszym kraju soboty na ogol siwetami nie sa,
    > ale sa dniami WOLNYMI OD PRACY.

    Skad dniami wolnymi od pracy ? Sa po prostu _sobotami_ co jednak nie zmienia
    faktu, ze termin do zlozenia deklaracji przesuwa sie z soboty na
    poniedzialek.

    USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
    Art. 12. § 5. Jezeli ostatni dzien terminu przypada na sobote lub dzien
    ustawowo wolny od pracy, za ostatni dzien terminu uwaza sie nastepny dzien
    po dniu lub dniach wolnych od pracy.

    Ryszard