    From: "Radzio" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Termin a warunek w prawie podatkowym - różnica
    Date: Sun, 23 May 2004 14:09:33 +0200

    > Chyba przedobrzyłeś - termin to termin

    To mój nauczyciel tak sobie wymyślił

    > Sądzę że ktoś ci zadał pytanie (hm... "zadanie domowe" ?

    Bardzo dobrym tropem poszedłeś bo zgadłeś, że jest to "zadanie domowe".
    Dotyczące "terminów w prawie podatkowym" i mam wyjaśnić istotę terminów.
    m.in.
    1. Termin a warunek.
    2. Klasyfikacja terminów.
    3 Funkcje terminów w prawie podatkowym.

    na 2 i 3 mam już odpowiedzi. Tylko mam problem z tym 1 pytaniem.

    Nie chodzi mi o to aby ktoś napisał za mnie prace, chodzi mi o jakiś pomysł,
    podpowiedź w jakim kierunku to wyjaśniać, wdzięczny bym był za jakiekolwiek
    podpowiedzi.

    Mam jeszcze jeden i ostatni taki punkt w pracy nad którym sie zastanawiam

    4. Termin wykonywania obowiązków instrumentalnych.

    P.S.
    Do wszystkich tych którzy zaraz bedą mnie krytykować za to, że niedouczony,
    zoczniak,tułman itp.itd. Oszczędźcie sobie tej krytyki, każdemu może się
    zdarzyć ze czegoś niewie, bakuje mu weny twórczej itp.itd.

    Mam jeszcze dla Was b.dobry artykuł który ukazał się na stronach Onet.pl
    http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1165318&KAT
    =239

    Szczególnie podtytuł w tym artykule
    Samotność i ideowa pustka