  • Data: 2020-04-29 16:35:35
    Temat: Re: Termin w 2020 na skladanie PIT za 2019
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Liwiusz" 5ea94859$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    > Czasami myślę, że przy okazji korony na wirusie
    > mamy przymiarki do wprowadzenia nowego ustroju. ;)

    Przymiarki są już od początku afery z TK.

    Jeśli prokurator wszczyna śledztwo w sprawie bezprawnych działań
    urzędników (bo ustawa jeszcze nie uchwalona - nie ma podstawy prawnej) i
    śledztwo jest odgórnie natychmiast umarzane to wydaje mi się, że już nie
    można mówić o tylko przymierzaniu się.

    > Info o nowelizacji prawa można by słać SMSami. ;)

    Ja już dostałem ileś SMS-ów z linkiem do informacji o zmianach tego co
    mi wolno, a czego nie :)
    Osobny temat: Prawo, czy nie prawo.

    Podobno nie można ograniczać swobód jak nie ma stanu wyjątkowego, a są
    ograniczane, a stanu nie ma.
    Ale mandaty wlepiają więc chyba zgodnie z prawem no bo jak - bez podstawy?
    Nawiasem mówiąc dla kogoś, kto nie ma samochodu, dostanie się do pracy
    rowerem przejeżdżając przez pusty bulwar jest chyba wirusologicznie
    znacznie bezpieczniejsze niż jechanie tramwajem. Nie słyszałem aby ktoś
    dostał mandat za jechanie tramwajem, a słyszałem aby dostał za jechanie
    rowerem po absolutnie pustym bulwarze.
    Za wymianę opon też podobno obdzielają mandatami. Było już ponad 20
    stopni a ja na zimówkach. Gdzieś czytałem, że droga hamowania znacznie
    dłuższa.
    Absurd goni absurd.