  • Data: 2009-02-08 20:43:22
    Temat: Re: Terminowość ZUS a bank pocztowy
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:08022009.73AD320F@budzik61.poznan.pl...

    > czytajac twój post wpadam w kompleksy - bo nic z tego nie rozumiem.
    > Mozesz wyjasnic jak 7 latkowi? Ale bez tekstów typu "nie popadajmy w
    > przesade" bo moim zdaniem to ZUs popada w przesade odmawiajac wyplaty
    > zasiłku np. za niedoplate w wysokosci 50 gr czy tez wlasnie za jednodniowe
    > spoźnienie z platnoscia. W koncu ZUs to nie jakas prywatna firma - zostali
    > powolani po to aby uczciwie dzielic nasze pieniadze - takie postepowanie
    > srednio mi sie wydaje uczciwe - wiec nie przesadzajmy! :)

    Pewnie, ze nie jest uczciwe. Ale neistety zgodne z prawem.
    Sa plany, by chorobowe w DG bylo obowiazkowe - dla tych, co nei placa, to
    zmiana na niekorzysc. Tym co placa, pewnie sie poprawi komfort, bo za
    przerwe w oplacaniu skladek *obowiazkowego* ubezpieczenia, nie powinno byc
    przerwy w ciaglosci.
    Inna sprawa, ze suma sumarum nie wiadomo, czy ZUSowi sie taka zmiana suma
    sumarum oplaci.

    Pozdrawiam
    SDD