  • Data: 2003-02-02 10:07:41
    Temat: Re: Terminowość wpłat do ZUS
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

    > Nie podam :) ale na 100% jestem pewien że w przypadku US i ZUS tak
    > jest (czytałem to na własne oczy ale nie pamietam gdzie)

    Jeżeli ktoś ma to jednak prosił bym o podstawe, ponieważ z tego co mówi
    pawel J to mogą być problemy z wyegzekwowaniem tego prawa od ZUS.

    > Nie mam ale wiem że maja to zapisane w umowie, że wpłata na konto zus
    > będzie realizowana dnia następnego po dniu wpłąty w okienku pocztowym,
    > tak wiec nigdy 10-go ale najpóźniej 9-tego. No i nie tyle poczta
    > wysyła tylko Bank Pocztowy w którym masz konto Giro.

    Dokładnie to słyszałem. Dzięki za potwierdzenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard