    From: "Kurdebalans" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Tesciowa kupila nam mieszkanie , no prawie...
    Date: Thu, 9 Sep 2004 00:50:58 +0200

    Użytkownik "marcin" <loky@no_fucken_spam.plusnet.pl> napisał w wiadomości
    news:chkipg$3j8$1@opal.futuro.pl...

    > Masz racje , skomplikowane :( Przeczytalem to kilka razy ale zawsze jak
    juz
    > mysle ze rozumiem to cos mnie szybciutko sciaga na ziemie :( dodatkowo
    jest
    > tam sporo "dopiskow" ze nie dotyczy, skreslono itp.
    > Pozwol ze zadam pytanie inaczej . Czy mam powiedziec tesciowej zeby poszla
    > tym "problemem" do kogos kto sie zna i komu oczywiscie bedzie musiala
    > zaplacic czy nie warto ?

    Tych którzy będą chcieli udzielić porady za pieniądze to jest na pęczki.
    W to nie wątpię.
    I każdy z nich "się zna".
    Co jeśli US będzie miał w finale sprawy inne zdanie?

    Niech teściowa do swojego US skieruje pismo o nast. treści:

    Zwracam się do Pana/Pani Naczelnik z nast. zapytaniem.
    1. Czy mam prawo w ramach ulgi odsetkowej opisanej w Art. 26b ustawy o....
    odliczyć odsetki zapłacone od kredytu......
    W załączeniu przesyłam umowę kredytową, ... umowę z TBS,

    2. Czy "wskazanie" innej osoby mającej prawo mieszkać
    w rzeczonym lokalu jest transakcją przeniesienia własności {OPODATKOWANĄ!!!}
    Ad. 1. Uważam że tak bo moja sytuacja wyczerpuje treść art. 26b
    Ad. 2 uważam że ... (a tutaj to nie wiem co napisać bo za mało danych).
    Na zapytaniu umieścić nr tel. bo US zawsze czegoś tam jeszcze chce.

    Zapytanie należy zaopatrzyć w znaczek za 5,00,- zł.
    Każdy załącznik zaopatrzyć w znaczek za 0,50,- zł.
    Udzielona interpretacja wiąże w swojej treści US i jest dla teściowej
    dupochronem.
    Jak coś pójdzie nie tak to teściowa zapłaci to co US zwrócił,
    ale już bez %.
    Jak będziesz miał trochę szczęścia to znajdziesz po jakimś czasie
    odpowiedź na stronach MF.
    Koszt to coś trochę ponad 5,00,- zł.

    Jak mnie ktoś przebije to zapraszam do dyskusji.
    [kurdebalans]