  • Data: 2006-04-06 22:43:21
    Temat: Re: Towar dzis - faktura na maj...
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli chce ją ODEBRAĆ dopiero w maju to nie widzę przeciwwskazań ;)
    > - piszesz o 2 różnych rzeczach.
    > Nakaz *wystawienia* f-ry do 7 dni od sprzedaży znasz?

    Hmm sytuacja sie jeszcze bardziej komplikuje gdyz towar bede do niego
    wysylal kurierem. Czyli tak naprawde pieniazki wplyna pod koniec kwietnia a
    fakture jak wystawie na poczatku maja to akurat sie zmieszcze w 7 dniach.
    Faktura od kuriera i tak przychodzi w postaci zbiorczej wiec nikt nie
    dojdzie kiedy towar tak naprawde opuscil firme... no tak przynajmniej mam
    nadzieje :)

    Pozdrawiam, Grzegorz.