  • Data: 2007-08-02 08:13:28
    Temat: Re: Tworzenie miejsc pracy
    Od: "Jacek Jackowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem pewna, ale refundacja na zakup komputera dotyczy zdaje sie
    > wyłącznie osób bezrobotnych zakładajacych działalność gospodarcza, a ty
    > juz
    > masz firme.
    To o czym piszesz to m.in. dofinansowanie zalatwiane w UP z pieniedzy
    Europejskiego Funduszu Spolecznego.
    Sam jestem beneficjentem takiego dofinansowania i w zaleznosci od regionu
    kraju (pewnie chodzi o jakies stopy bezrobocia albo cos ;) ) mozna otrzymac
    max 12 000.
    Cele na jakie sie owe pieniazki przeznacza wyszczegolnia sie wczesniej w
    sporzadzanym biznesplanie. W tym roku nastapila tez zmiana w sposobie
    wydawania tej kasy na taka, ktora mi osobiscie bardziej pasowala - mozna
    zaplanowac wydawanie owych srodkow PO zalozeniu firmy (kiedys tylko PRZED).