  • 1. Data: 2007-08-01 16:43:22
    Temat: Tworzenie miejsc pracy
    Od: "Łukasz Z." <z...@w...pl>

    Szanowni Grupowicze.
    Potrzebuje podpowiedzi.W listopadzie zalozylem wlasna Dg zajmujaca sie
    posrednictwem finansowym.Teraz chce rozszerzyc swa dzialalnosc o porady
    prawne i podatkowe.Mam zamiar zatrudnic pracownika.Czy w zwiazku z tym moge
    liczyc na jakies srodki z urzedu pracy?Slyszalem ze jest cos takiego jak
    refundacja na zakup kopmutera itp.BArdzo prosze o podpowiedz.
    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-08-01 17:02:59
    Temat: Re: Tworzenie miejsc pracy
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Łukasz Z." <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > liczyc na jakies srodki z urzedu pracy?Slyszalem ze jest cos takiego jak
    > refundacja na zakup kopmutera itp.BArdzo prosze o podpowiedz.

    Nie jestem pewna, ale refundacja na zakup komputera dotyczy zdaje sie
    wyłącznie osób bezrobotnych zakładajacych działalność gospodarcza, a ty juz
    masz firme.Istnieje jeszcze cos takiego jak częsciowa refundacja wynagrodzen
    i składek ZUS o ile zatrudnisz osobe skierowana prze urzad Pracy.powodzenia.

  • 3. Data: 2007-08-02 08:08:47
    Od: "Jacek Jackowski" <j...@o...pl>

    Istnieje coś takiego jak refundacja na utworzenie nowego miejsca pracy. Z
    tego co pamietam (a moge sie mylic) Urzad Pracy zwraca kase za utworzone
    miejsce pracy ale dopiero PO poniesieniu tych kosztow przez pracodawce.
    Mozliwe, ze na tym stanowisku trzeba bedzie kogos bezrobotnego
    (niekoniecznie wskazanego przez Urzad) zatrudnic na ustalony okres.
    Najlepiej zapytaj sie w swoim PUPie, bo z tego co rozmawialem ze znajomymi z
    calego kraju (a ktorzy brali rozne dotacje/dofinansowania z UP) sa
    niewielkie roznice w przyznawanych srodkach.

  • 4. Data: 2007-08-02 08:13:28
    Od: "Jacek Jackowski" <j...@o...pl>

    > Nie jestem pewna, ale refundacja na zakup komputera dotyczy zdaje sie
    > wyłącznie osób bezrobotnych zakładajacych działalność gospodarcza, a ty
    > juz
    > masz firme.
    To o czym piszesz to m.in. dofinansowanie zalatwiane w UP z pieniedzy
    Europejskiego Funduszu Spolecznego.
    Sam jestem beneficjentem takiego dofinansowania i w zaleznosci od regionu
    kraju (pewnie chodzi o jakies stopy bezrobocia albo cos ;) ) mozna otrzymac
    max 12 000.
    Cele na jakie sie owe pieniazki przeznacza wyszczegolnia sie wczesniej w
    sporzadzanym biznesplanie. W tym roku nastapila tez zmiana w sposobie
    wydawania tej kasy na taka, ktora mi osobiscie bardziej pasowala - mozna
    zaplanowac wydawanie owych srodkow PO zalozeniu firmy (kiedys tylko PRZED).