  • Data: 2008-04-13 08:13:30
    Temat: Re: Tylko detal
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 kwiecień 2008 10:10
    (autor Piotrek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <ftsfik$mqu$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Ależ często to jest w interesie klienta.
    > Wszystko zależy od tego co wysyłasz.

    Cokolwiek raczej.

    > Przy ubezpieczonych przesyłkach o większej wartości nawet kurier bez
    > jakichkolwiek umów jest tańszy niż poczta.

    I co mi z ubezpieczenia? Jak mi potłukli kubki ceramiczne to ani złotówki
    nie uwidziałem. A radość z odbierania przesyłek kurierskich -- bezcenna.

    > Już nie mówiąc o debilnych ograniczeniach na poczcie dotyczących wagi
    > przesyłki (z tego co pamiętam max 20 kg).

    No dobrze, jak zamawiasz telewizor to może i kurier lepszy, nie wiem.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com