  • 1. Data: 2003-12-22 07:30:14
    Temat: U.S. dla duzych podatnikow
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    Dzien dobry Wszystkim!

    Mam pytanie do "duzych podatnikow":
    Czy w waszych przypadkach cos sie dzieje? Dostal ktos jakies info z
    dotychczasowego albo nowego urzedu?
    Ja zlozylem papiery w starym urzedzie (pazdziernik) i od tamtej pory cisza.

    Darek

  • 2. Data: 2003-12-22 07:54:52
    Temat: Re: U.S. dla duzych podatnikow
    Od: "Bohdan" <k...@f...polbox.pl>

    U mnie to samo. Tylko czego należałoby się spodziewać?
    IMHO jedyna zmiana, że od nowego roku deklaracje należy wysyłać do
    specjalnego urzędu i chyba tylko tyle.
    pozdr/bohdan

  • 3. Data: 2003-12-22 08:46:10
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > U mnie to samo. Tylko czego należałoby się spodziewać?
    > IMHO jedyna zmiana, że od nowego roku deklaracje należy wysyłać do
    > specjalnego urzędu i chyba tylko tyle.
    > pozdr/bohdan

    Ale warto by znac np. konto bankowe tegoz U.S. i inne takie.
    Podobno nowe U.S. mialy byc tworzone po to by otoczyc podatnikow "wieksza
    troska". Teraz chyba do lata bedzie spokoj. Na moje wyczucie dopiero wtedy
    nowe U.S. beda w stanie sprawnie dzialac.

    Darek

  • 4. Data: 2003-12-31 15:35:55
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > Ale warto by znac np. konto bankowe tegoz U.S. i inne takie.

    Wlasnie na stronie IS W-wa znalazlem komunikat zawierajacy wszystkie info o
    nowych U.S. z Mazowieckiego.

    Darek