  • 1. Data: 2004-03-30 16:06:19
    Temat: UE puka
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Czy tez dostajecie wezwania od kontrahentow z unii o podanie PLNIP'ka?:-)

    Pozdrawiam
    Lukasz G.

    PS.
    Kusi mnie sforwardowanie calej korespondencji tego typu na Wiejska.
    LG

  • 2. Data: 2004-04-01 10:50:32
    Temat: Re: UE puka
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy tez dostajecie wezwania od kontrahentow z unii o podanie PLNIP'ka?:-)

    Ja już moim powiedziałem, że nie mają na co liczyć. Tymczasowo, bo nie
    wierzę, że dostanę NIP-PL do 1 maja, będziemy pracowali na fakturach
    pro-forma, a jak dostanę tego nipa, to wystawią mi normalne faktury.

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2004-04-01 13:17:57
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wierzę, że dostanę NIP-PL do 1 maja, będziemy pracowali na fakturach
    > pro-forma, a jak dostanę tego nipa, to wystawią mi normalne faktury.
    To chyba wypozycze sobie Twoich kontrahentow - sa wyjatkowo ugodowi:-)

    Pozdrawiam
    LG