  • 1. Data: 2004-03-30 15:30:16
    Temat: prowadzenie zusu i płac
    Od: "dawidek" <d...@w...pl>

    Witam
    Czy do prowadzenia zusu i płac usługowo potrzebna jest taka koncesja jak do
    prowadzenia usługowego ksiąg rachunkowych ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-31 07:28:00
    Temat: Re: prowadzenie zusu i płac
    Od: ELA<e...@i...pl>

    Nie, nie potrzebujesz licencji MF , bo prowadzenie ksiąg rachunkowych
    to zupełnie odrębna sprawa. Poczytaj Dz. U. Nr 120 poz. 1022, z 2003
    r. Nr 210 poz. 2044 , ja kiedyś szukałam i niczego nie znalazłam.
    Acha.... co nie jest zabronione, jest dozwolone...

    -> http://usenet.pomocprawna.info