  • 1. Data: 2004-03-30 17:03:33
    Temat: rejestracje sp. z o.o.
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Witam i pytam
    Ile kosztuje rejestracja spółki z o.o. w sądzie i ile się teraz czeka na
    dokumenty z sądu w przypadku Warszawy.
    Liczę że ktoś zna aktualne dane i proszę o podpowiedź.

    Marek

  • 2. Data: 2004-03-31 07:13:17
    Temat: Re: rejestracje sp. z o.o.
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Ile kosztuje rejestracja spółki z o.o. w sądzie i ile się teraz czeka na
    > dokumenty z sądu w przypadku Warszawy.
    > Liczę że ktoś zna aktualne dane i proszę o podpowiedź.
    Rejestracja kosztuje 1.500,-. Poczekasz od 14 dni do 2 miesiecy ze
    wskazaniem na ten ostatni teramin. Z Warszawy nie jestem, ale ostatnio tam
    rejestrowalem dwie spolki. Jedna mi rejestrowano 1,5 miesiaca, druga prawie
    dwa.
    JG