  • 1. Data: 2006-11-27 14:37:56
    Temat: [US] Rejestracja firmy
    Od: "Robert Krassowski" <a...@w...gazeta.pl.pl>

    Witam,

    prosze osoby zorientowane w temacie o odpowiedziec na nastepujacy
    problem:

    Jestem zameldowany na stale w miescie A. Pracuje jednak 500km dalej w
    miescie B. Dotychczas rozliczal mnie z PITow Urzad Skarbowy z miasta
    A, ale ostatnio doszli do wniosku, ze skoro mieszkam w B to tamten
    urzad powienien mnie rozliczac. No i OK. Przelali wszystko i dla mnie
    lepiej, bo blizej.

    Chcialbym zalozyc firme. Gdzie, czyli w jakim Urzedzie Skarbowym
    powinienem zalatwiac wszelkie formalnosci? Siedziba firmy bedzie w B,
    rowniez tam mam zameldowanie czasowe. Do Urzedu Miasta jak rozumiem
    czy tak czy siak musze w miescie A.

    Dzieki za wszelkie info,
    Robert Krassowski

  • 2. Data: 2006-11-27 14:46:03
    Temat: Re: [US] Rejestracja firmy
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    Z tego co pamietam w urzedzie skarbowym,pod ktory podlega siedziba firmy

    seba

  • 3. Data: 2006-11-27 14:59:33
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 27-11-2006 o 15:46:03 seba <g...@o...pl> napisał(a):

    > Z tego co pamietam w urzedzie skarbowym,pod ktory podlega siedziba firmy

    Co w przypadku DG jest rownoznaczne z miejscem zamieszkania OF

  • 4. Data: 2006-11-27 17:06:21
    Od: "Robert Krassowski" <a...@w...gazeta.pl.pl>

    "t" <r...@o...pl> wrote in messag

    > Co w przypadku DG jest rownoznaczne z miejscem zamieszkania OF

    dzieki, czyli sprawa jasna. miasto B

  • 5. Data: 2006-11-27 17:11:05
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 27-11-2006 o 18:06:21 Robert Krassowski
    <a...@w...gazeta.pl.pl> napisał(a):

    > "t" <r...@o...pl> wrote in messag

    > dzieki, czyli sprawa jasna. miasto B

    Tak, z tym że wpis do EDG w miejscu stalego zameldowania _pownien_ byc.
    Powinien bo ja wygralem z pania w okienku wojne na spojrzenia i przyjela mi
    adres pod ktorym nie bylem zameldowany - tyle ze miasto to samo
    wiec wlasciwosc urzedu ta sama, czego nie ma w Towim przyapdku..

  • 6. Data: 2006-11-27 17:36:11
    Od: "Robert Krassowski" <a...@w...gazeta.pl.pl>

    "t" <rzeznik-gra@oy > Dnia 27-11-2006 o 18:06:21 Robert Krassowski

> [...]
    > adres pod ktorym nie bylem zameldowany - tyle ze miasto to samo
    > wiec wlasciwosc urzedu ta sama, czego nie ma w Towim przyapdku..

    Zgadza sie. To wiem na bank, ze musze isc do urzedu miasta, w ktorym
    jestem zameldowany na stale. Mam nadzieje, ze Panie w US nie beda
    robily potem problemow i wysylalmy mnie to miasta A, bo to 500km dalej
    :)

    pzdr
    RK

  • 7. Data: 2006-11-27 18:10:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t <r...@o...pl> w

    > Tak, z tym że wpis do EDG w miejscu stalego zameldowania _pownien_ byc.

    Powinien ponieważ?

    > Powinien bo ja wygralem z pania w okienku wojne na spojrzenia i przyjela mi
    > adres pod ktorym nie bylem zameldowany - tyle ze miasto to samo

    Mnie coś przy obowiazkowej aktualizacji wpisu w 2004 panienka z okienka coś
    mruczała o stałym zameldowaniu i, że prześlą. A niech przesyłają...

    Podobnie zresztą mruczeli w WK przy rejestracji pojazdu, ale przepisu
    wskazać nie potrafili...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2006-11-27 18:17:23
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 27-11-2006 o 19:10:30 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > t <r...@o...pl> w

    > Powinien ponieważ?

    Powinien poniewaz niby musi ale nie musi. Podstawy prawnej nie znam,
    tylko realia.

  • 9. Data: 2006-11-27 19:43:13
    Od: "Robert Krassowski" <a...@w...gazeta.pl.pl>

    "t" <r...@o...pl> wrote in message

    > Powinien poniewaz niby musi ale nie musi. Podstawy prawnej nie znam,
    > tylko realia.

    Hm.... No teraz poplatanie sie robi... Myslalem, ze jest jakas
    wykladnia prawa, a tu wychodzi na to, ze wszystko zalezy od aktualnego
    humoru pani w urzedzie (???)

    Pzdr
    RK

  • 10. Data: 2006-11-27 20:27:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Krassowski <a...@w...gazeta.pl.pl> w

> [...]

    > Hm.... No teraz poplatanie sie robi... Myslalem, ze jest jakas
    > wykladnia prawa, a tu wychodzi na to, ze wszystko zalezy od aktualnego
    > humoru pani w urzedzie (???)

    Hinta podrzucę -- zamieszkanie, zameldowanie (to drugie rozwinąć na stałe,
    czasowe i skojarzyć z pierwszym oraz z rozporządzeniami)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]