  • Data: 2005-09-17 10:32:03
    Temat: Re: US prowadzi postepowanie KS a ja jestem prostytutk
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Sep 2005, it was written:

    > Czy osoby utrzymująće się z prostytucji są zobowiązane prawnie wykazywać
    > przed US zarabiany w ten sposób majątek.

    Ciekaw jestem co doktryna bazująca na tym iż owe dochody są zwolnione na
    mocy przepisów karnych mówi na takie pytanie :]
    Zeznaję iż od dawna piszę że takie postawienie sprawy jest IMO
    schizofreniczne - państwo wygląda jak po rozdwojenia jaźni :]

    IMO zakładając iż podstawą niepłacenia podatku jest ów "zakaz
    pobierania pożytku" - to takie dochody powinny być wykazywane
    jako "inne dochody".
    Ustawa o podatku dochodowym ani nie zwalnia ich z opodatkowania,
    ani z deklaracji.
    Doktryna zabrania jedynie *pobierania podatku*.
    Więc nie są zwolnione, podlegają, jedynie pobierać nie wolno.
    Coś a'la VATowe "zw" i "0%" :]

    > Na jakim formularzu? W jakiej
    > rubryce? Miesięcznie? Rocznie?

    ...to musisz spytać US, bo ja nie mam interesu prawnego ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)