  • 1. Data: 2005-09-14 13:56:48
    Temat: US prowadzi postepowanie KS a ja jestem prostytutk
    Od: Grzegorz<g...@a...pl>

    Witam to moze troszke dziwne bo jestem Facetem ale razem z swoja dziewczyna
    od 7 lat zajmujemy sie tym tematem jako para, teraz US prowadzi przeciwko mojej
    osobie postepowanie za zakup jachtu i samochodu i kilku innych przedmiotow.

    Jak mozna sie uwolnic od tego postepowania (przedstawilismy im nasze reklamy w
    gazetach i internecie, oraz mandat za przylapanie na prostytucji w Austrii) ale oni
    ciagle cos chca Ostatnio poprosili o wskazanie swiadkow, wykazanie poniesionych
    kosztow itp ??? CO MAMY DALEJ ROBIC ???

    Kolejne wezwanie mamy na 19 wrzesnia i specjalnie musimy przyjechac z Austrii.

    Pozdrawiam serdecznie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-14 14:56:41
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Grzegorz wrote:

    > Kolejne wezwanie mamy na 19 wrzesnia i specjalnie musimy przyjechac z Austrii.

    Nie wiem jak teraz jest z tym wszystkim jak Polska wkroczyla do UE, ale
    moze najlepszym sposobem jest siedziec w Austrii i olac sprawe? :)

    --
    A Lot Like Love - komedia romantyczna :) ....... http://tiny.pl/qj5b
    Fantastyka - przegląd prasy wakacyjnej ......... http://tiny.pl/qj53

  • 3. Data: 2005-09-14 14:57:50
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poniesionych
    > kosztow itp ??? CO MAMY DALEJ ROBIC ???
    >
    > Kolejne wezwanie mamy na 19 wrzesnia i specjalnie musimy przyjechac

    Olac ?

    marekz

  • 4. Data: 2005-09-14 17:01:48
    Od: Grzegorz<g...@a...pl>

    Nie moge olac bo mamy w kraju teraz i firme i spora posiadlosc, moze ktos wie
    gdzie sie na US poskarzyc, (tak na marginesie to w zeszlym roku po wejsciu do UE
    pytalem pisemnie US jak mam ksiegowac dochody z prostytucji i dostalem
    odpowiedz ze najpier musze miec to wpisane do dzialalnosci gospodarczej w
    zgloszeniu w UM ale tam odpowiezieli ze nie ma takiej kategori dzialalnosci) TO
    DOPIERO PARANOJA teraz zamiast zaplacic normalnioe podatek powiedzmy 19%
    oni prubuja dostac 75%
    Dodam jeszcze ze od kiedy jestesmy w UE oficjalnie mamy zarejestrowana
    dzialalnosc w Austrii kosztuje to 310 euro na kwartal podatku i 124 weuro
    miesiecznie ubezpieczenia. W normalnym kraju mozna legalnie wykazywac dochody
    tylko w tym jest to wyjatkowo porabane.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-09-14 17:19:08
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

> [...]
    poniesionych
    > kosztow itp ??? CO MAMY DALEJ ROBIC ???
    >
    > Kolejne wezwanie mamy na 19 wrzesnia i specjalnie musimy przyjechac z

    Ja bym wcale nie jeżdził tylko z US korespondował.
    Niech ci oni udowodnią, że ta kasa to nie z prostytucji, ale podadza
    podstawe prawną wymogów jakie stawiają.

    vertret

  • 6. Data: 2005-09-14 17:22:25
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

> [...]
    > dzialalnosc w Austrii kosztuje to 310 euro na kwartal podatku i 124 weuro
    > miesiecznie ubezpieczenia. W normalnym kraju mozna legalnie wykazywac

    Skoro juz dochody z niezadu opodatkowujesz w Austrii, to u nas juz nie
    musisz...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2005-09-16 09:34:47
    Od: Grzegorz<g...@a...pl>

    Problem polega tylko na tym ze oficjalnie prowadzimy dzialalnosc w Austrii od maja
    tego roku a kontrola jest za rok 2003 (w 2004 dostalismy nawet mandat za
    prostytucje bez rejestracji w Austrii po 364 euro na osobe) A ci z US kaza mi
    udowadniac ze to robie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2005-09-16 11:37:00
    Od: gonia <g...@w...pl>

    > Niech ci oni udowodnią, że ta kasa to nie z prostytucji, ale podadza
    > podstawe prawną wymogów jakie stawiają.
    >

    > vertret

    Problem polega na tym, ze jest to postepowanie z dochodow
    nieujawnionych,i to Ty musisz udowodnic,ze nie jestes wielbladem
    a podstawa prawna?
    "generalna zasada postepowania dowodowego jest to, iz kazdy kto z faktow
    wyprowadza dla siebie konsekwencje prawne, obowiazany jest te fakty
    udowodnic"

    to cytat z decyzji, ktora wlasnie dostalam

    jeszcze nie tak dawno - sa na to wyroki - wiele rzeczy nalezalo
    uprawdopodobnic, teraz trzeba udowodnic, przynajmniej zanim dojdzie do
    odwolan

  • 9. Data: 2005-09-16 12:52:53
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "generalna zasada postepowania dowodowego jest to, iz kazdy kto z faktow
    > wyprowadza dla siebie konsekwencje prawne, obowiazany jest te fakty
    > udowodnic"

    No właśnie.
    Kto tutaj chce wyprowadzać konsekwencje prawne?
    Przecież Grzegorz nic nie chce od US. To US szuka u niego podatku.
    Nic nie wiem też o konieczności dokumentowania prostytucji i nie ma też
    obowiązku brać od klientów danych osobowych, aby ich potem na świadka
    wzywać.

    vertret

  • 10. Data: 2005-09-16 13:15:18
    Od: Grzegorz<g...@a...pl>

    Co do swiadkow to znowu chroni ich prawo (nie maja obowiazku zeznawac w jesli
    zlozone przez nich zeznania narazaja ich na konsekwencje prawne ) a gosc ktory
    zostawial u nas powiedzmy 10000 miesiecznie nie mial ich wykazanych w swoich
    dochodach co zatym idzie teraz jemu wytoczono by postepowanie :-)))

    -> http://usenet.pomocprawna.info