  • 1. Data: 2004-01-22 08:02:43
    Temat: US zwrócił mi VAT
    Od: "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl>

    Kupiłęm samochód ciężarowy z kratką: 8200 netto + 1804 VAT
    Skarbówka zwróciła mi 1642 a powinna 1804.
    Wiecie może dlaczego???
    Będę po południu w US to się dowiem, ale może tak ma być????
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-01-22 08:31:36
    Temat: Re: US zwrócił mi VAT
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłęm samochód ciężarowy z kratką: 8200 netto + 1804 VAT
    > Skarbówka zwróciła mi 1642 a powinna 1804.
    > Wiecie może dlaczego???
    > Będę po południu w US to się dowiem, ale może tak ma być????
    --------------------------------
    Może jakiś mandacik nie zapłacony ? i potrącili sobie

    Wiola

  • 3. Data: 2004-01-22 09:25:41
    Od: "raw73" <r...@p...onet.pl>

    > Kupiłęm samochód ciężarowy z kratką: 8200 netto + 1804 VAT
    > Skarbówka zwróciła mi 1642 a powinna 1804.
    > Wiecie może dlaczego???
    > Będę po południu w US to się dowiem, ale może tak ma być????

    Jeżeli używany to może wycenili wartość wg. swoich stawek ?

    Rafał
    r...@N...poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2004-01-22 09:36:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik raw73 napisał:

    > Jeżeli używany to może wycenili wartość wg. swoich stawek ?

    VAT? Wycenili?
    Może wracaj na choinke...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-01-22 10:27:49
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

    można gdybać, ale wydaje sie prawdopodobne, że miałeś jakieś zaległości czy
    nie zapłacony podatek, czy też podatek zapłacony po terminie bez odsetek, a
    oni sami naliczyli odsetki, nie powiadomili a teraz przy okazji potrącili.
    Bohdan

  • 6. Data: 2004-01-22 11:12:42
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Maddy wrote:

    > VAT? Wycenili?
    > Może wracaj na choinke...
    >
    > Maddy

    Madziu.. A moglo byc tak, ze czlowiek mial tam jakas niedoplate na koncie
    "VAT" ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-01-22 11:17:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > Madziu.. A moglo byc tak, ze czlowiek mial tam jakas niedoplate na koncie
    > "VAT" ?

    To mozliwośc już padła. I jest prawdopodobna. I nie było nic do dodania
    w tym temacie (a nie zwykłam pisywac "popieram" jak nie mam nic o dodania).

    Ale co to ma wspólnego z kosmiczną teorią jakoby US miał prawo sam
    wycenić dla celów VAT przedmiot sprzedaży, którą to teorię na
    zaprezentował urwany z choinki raw?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-01-22 11:17:17
    Temat: Re:NIE MIAŁEM ŻADNYCH ZALEGŁOŚCI ANI NIEDOPŁAT
    Od: "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2004-01-22 11:29:32
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gąska Balbinka napisał:

    > Użytkownik "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    To pozostaje zapytać u źródła.
    Telefonik w garść.
    My sobie tu możemy najwyżej podywagować a Ty i tak z tego nic nie
    będziesz miał bo to takie wróżenie z fusów.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2004-01-22 13:59:51
    Od: "raw73" <r...@p...onet.pl>

    > VAT? Wycenili?
    > Może wracaj na choinke...

    Mądry zrozumie a głupiemu i tak nie wytłumaczysz ;-)
    Ale może jednak...
    ...nie pomyslałaś, że można wycenić samochód a nie VAT ???
    US tak wlaśnie robi przy obliczaniu podatku od umów kupna-sprzedaży
    samochodów. Możesz sobie w umowie wpisać co ci sie podoba a US i tak swoje
    stawki przyjmie.
    No i dalej - jeżeli wycenił inaczej to i VAT inny - czyż nie ??
    I to właśnie mialem na myśli.

    Rafał
    r...@N...poczta.onet.pl