    From: "Aseta" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: USTAWA o PTU
    Date: Sun, 19 May 2002 22:52:12 +0200

    Niestety, ale na serwerze sejmowym w podanej wyszukiwarce nie ma tekstu
    archiwalnego. Jest tekst ujednolicony, ze wszystkimi zmianami. Są oczywiście
    po kolei teksty ustaw zmieniających, ale nie wiem, co one zmieniają, bo nie
    ma źródła (czyli oryginalnego tekstu z 8 stycznia 1993.

    Nadal proszę o pomoc.

    Szukam też tekstu Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (nie ma tekstu na
    stronie sejmowej), nie mylić z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych.
    Chodzi o Klasyfikację obiektów budowlanych GUS (Zarządzenie Nr 70 Prezesa
    Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 25 października 1989 r.) Dz.Urz. GUS z
    1998 nr 32 poz. 77. Na stronie GUS są tylko dzienniki urzędowe od 2001 r.
    Następny idiotyzm.

    Pomóżcie

    Gabi