    From: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: UWAGA Pieprzony PIT-4 i likwidacja DG!!!
    Date: Thu, 31 May 2007 07:15:29 +0200

    > zapewne wynika to z blednej interpretacji art 38 updof, a dokladniej ust
    > 1b
    > PIT-4 juz sie nie sklada, sklada sie PIT-4R do konca stycznia roku
    > nastepnego z wyjatkiem płatnikow ktorzy zaprzestali dzialanosci przek
    > koncem
    > stycznia roku nastepujacego, u ktorych termin zlozenia PIT-4R wyznaczono
    > najpozniej na dzien zaprzestania dzialalnosci

    Grzesss .... dokładnie tak
    Post jest po to, żeby przestrzec innych przed pieprzonymi przepisami, za
    które urząd może przywalić lub przypieprzyć.

    A swoją drogą, jak wcześniej napisałem urząd chce żebym świadomie kłamał go
    a potem korygował pieprzone pity 4, bo przecież w ostatnim dniu prowadzenia
    działalności może się zdarzyć pieprzone chorobowe pracownika, urlop na
    żądanie lub inna nieobecność, która wpływa na pieprzoną wysokość pieprzonej
    zaliczki. I coooooo????? I oczywiście korekta .... bo pieprzone przepisy
    ułatwiają nam życie.
    I nie ważne, że zapłata zaliczki następuje do 20 dnia miesiąca następnego

    pozdrawiam
    fart

    ps.

    Czy mogę zaliczyć do kup wypłatę wypłaconą pracownikowi w dniu 09 maja jeśli
    działalność została zakończona 30 kwietnia???

    Jeśli znalazł by się sposób zaliczenia jej, to ..... ?????