    From: "Atomek" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ubezpiecz. zdr.w PIT-4 ponownie
    Date: Tue, 25 Feb 2003 22:41:49 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@logotech.demo.pl

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b3gims$606$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie zawsze musi być tak samo.Płatnik może nie mieć kasy na wyplaty i
    > odliczyć odliczy -owszem ,ale nie pobierze, bo nie będzie miał z czego.

    =======================
    cos mnie to nie przekonuje. Jak nie ma kasy na wyplaty, to nie ma wyplaty,
    jak nie ma wyplaty to nie ma podatku, nie ma podatku to nie ma zdrowotnego.

    "pobrał" rozumiem przez to - zabrał pracownikowi
    "odliczył" rozumiem - pomniejszył zaliczkę na podatek

    W pit-11 jest jeszcze lepiej

    a)pobrane (8%)
    b)pobrane i podlegajace odliczeniu do 7.75 (7.75%)
    c)faktycznie odliczone (do wysokości podatku)

    czyli jak - w pit-4 jest a) i c) czy b) i c)

    zastanowmy sie jeszcze poco te informacje sa, mnie nic nie przychodzi do
    glowy. Co z tego ma wiedziec US? i do czego te informacje maja mu sluzyc.

    Tomek A.