    From: "Tolka" <x...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ubezpieczenie samochodu a koszt uzykania przychodu
    Date: Tue, 17 Jul 2007 12:11:10 +0200

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:

    > Uchyliłem się od odpowiadania na pytanie, czy koszty ubezpieczenia
    > należy doliczyć do WP czy można do KUP - bo nie pamietam argumentacji
    > którą ktoś tu przedstawił (Graszka? Jagna?...) w sprawie możliwości
    > zaliczenia w KUP, a ściślej - relacji między terminami poniesienia
    > kosztów a wpisem do EŚT :)

    mła? ;-)
    owszem miałam ten problem i zaliczyłam w KUP (ale nikt mi tego jeszcze na
    szczecie nie kontrolowal ;-))
    Za: http://www.vat.pl/pages/i/1234.php
    "Wartość początkowa samochodu a ubezpieczenie OC, AC i NW - 2006.04.28

    Podlaski Urząd Skarbowy, P-I/423/13/AN/06

    Koszty ubezpieczeń komunikacyjnych OC, AC i NW zakupionego za gotówkę
    samochodu nie zwiększają wartości początkowej samochodu, nawet jeżeli
    zostały poniesione przed przyjęciem go do używania."

    Pozdrawiam !