    From: a...@h...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ubezpieczenie zdrowotne a Konstytucja RP???
    Date: 28 Apr 2007 17:50:53 -0700

    Niema podatek na ubezpieczenia zdrowotne (ZUS) to jest stawka
    ubezpieniowa od miminalna pensja, okolo 900 PLN do okolo 5.500 PLN(?)
    maximalna dwa krajowke(?). Dla ZUS niema osoba zarabiajaca 500 PLN ani
    50.000 PLN (900 do 5.500 PLN, to jest koniec tabela)

    Podatek jest dla pan Minister Finansow.

    Z twoja druga "fucha" (dzialnosc gospodarcze) placzisc tylko podatek
    mozna tez VAT bez prawo do chorobowe ani emerytura.