  • 1. Data: 2004-02-06 15:54:29
    Temat: Uciazliwy sublokator c.d.
    Od: "Ewa K" <e...@o...pl>

    Nie bylo umowy ,ale on twierdzi ,ze umowa slowna sie liczy.

  • 2. Data: 2004-02-06 16:31:49
    Temat: Re: Uciazliwy sublokator c.d.
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Ewa K" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie bylo umowy ,ale on twierdzi ,ze umowa slowna sie liczy.

    I ma rację.

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2004-02-06 16:59:58
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Użytkownik "Ewa K" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    Po pierwsze - nie zaczyna sie bez potrzeby nowego watku. Moglas kontynuowac
    stary.

    A merytorycznie - zalezy kto ma wyzsze roszczenia. Czy ty za wymiane zamków,
    czy on za nadplacony czynsz. Przede wszystkim nikt mu nie kazal sie
    wyprowadzac - to byla jego wola. Wiec jego domaganie sie zwrotu jest
    bezpodstawne.
    Ale i ty tez nie masz mozliwosci domagania sie za zwrot wymiany zamków.
    Dalas przeciez obcemu facetowi klucze od wlasnego mieszkania bez zadnej
    podstawy prawnej. Czemu on mialby placic za to ze mialas taka fantazje
    (przypominam - NIE ma zadnego sladu umowy).

    NAtomiast ty masz nauczke, by nie wynajmowac mieszkania "na gebe".
    Mozliwosci scigania masz dopiero po podpisaniu jakiejkolwiek pisemnej umowy.
    A na gebe masz, jak wlasnie masz.

    Wynajmujac mieszkanie komus:
    - spisuj umowe
    - melduj go na pobyt tymczasowy
    - zglaszaj ten fakt do US i plac podatek

    Wtedy bedziesz au courant wobec prawa, i bedziesz mogla scigac skutecznie
    kazdego zlego najemce.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 4. Data: 2004-02-06 21:17:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004, Ewa K wrote:

    >+ Nie bylo umowy ,ale on twierdzi ,ze umowa slowna sie liczy.

    No to w tym momencie ty złamałaś umowę.
    Nawet nie wiem czy nie zaaplikowałaś przestępstwa pt "naruszenie
    miru domowego" - sprawdź w Kodeksie Cywilnym oraz ustawie o ochronie
    lokatorów jak wyglada wypowiedzenie umowy najmu.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-02-09 10:36:55
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > miru domowego" - sprawdź w Kodeksie Cywilnym oraz ustawie o ochronie
    > lokatorów jak wyglada wypowiedzenie umowy najmu.

    Zwroc uwage, ze nie wynajmowano mieszkania.
    Byl gosciem..mial "uzyczony" pokoj.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-02-09 11:39:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, bosz wrote:
    [...]
    >+ Zwroc uwage, ze nie wynajmowano mieszkania.

    A fakt. Ważny kruczek, thx za zwrócenie uwagi !

    pozdrowienia, Gotfryd