    From: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ujawnienie srodka trwałego
    Date: Tue, 3 Dec 2002 19:44:57 +0100
    Sender: b...@f...onet.pl@as4-204.swietochlowice.dialup.inetia.pl

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0212020841560.30610-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > [...i jeszcze walfal, ja i Wojtek...]
    > [...]
    >
    > Ale jak wyzej widzisz - jest pytanie co *jeszcze* oprócz
    > zakupu zrobiliście z ową halą. Bynajmniej nie podejmuję się
    > odpowiedzieć, ale jak na mój gust widać że brakuje informacji:
    > - VAT - nie było/był; był to został/nie został odliczony
    > - protokół protokołem, ale za co zapłaciliście ???
    > -...a za co nie...

    > Oj, jeśli kupiliście halę a do tego otrzymaliście darowznę
    > ze sprzętem w hali to nie wiem :] (czy dobrze odczytuję
    > to co napisałeś ?)

    Vat-u nie było. Była tylko wycena majatku tej firmy przez rzeczoznawce:) i
    na tej podstawie nam sprzedali, więc chyba nie można tu mówić o darowiźnie.
    Przecież zapłaciliśmy za całość, a jeżeli oni nie uwzględnili wszystkich ś.
    trwałych w swoim protokole to chyba ich strata. Tylko kto może się do tego
    doczepić? W końcu użytkowaliśmy te środki trwałe i osiągaliśmy jakiś tam
    przychód, a nie mieliśmy kosztów z tego powodu. To chyba nie jest tak źle?
    Strasznie to poplątane!